برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازگشت رویایی ام‌باپه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ ستاره فرانسوي تيم پاري سن ژرمن در شب رهايي‌اش از کمند مصدوميت توانست درخشش فوق‌العاده‌اي را رقم بزند.
 در شبي که روي يک اشتباه خط دفاعي دروازه پاري سن ژرمن خيلي زود باز شد، شاگردان توخل براي جبران و جلوگيري از حذف زودهنگام ديگري در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به آب و آتش زدند تا بتوانند کامبک بزنند و خود را مسافر مرحله نيمه نهايي کنند.
اما ايستادگي خط دفاع آتالانتا اين اجازه را به پاريسي‌ها نمي‌داد؛ توخل دست به بازي انتحاري زد و همه مهره‌هاي هجومي روي نيمکت خود را روانه ميدان کرد. حتي کيليان امباپه که دچار مصدوميت شديدي شده بود و پيش بيني مي‌شد دوران نقاهت او تا پس از جدال امشب به طول انجامد، در دقيقه 60 براي کمک به تيمش جايگزين سارابيا شد.
حضور امباپه که در حال حاضر يکي از بهترين بازيکنان جهان به شمار مي‌رود در ميدان باعث شد تا حملات PSG زهردارتر شود.
اوج درخشش او در ثبت کامبک تيمش در واپسين لحظات بازي بود تا بازگشتي رويايي را به مستطيل سبز داشته باشد؛ امباپه روي گل اول تيمش که توسط مارکينيوش به ثبت رسيد، شروع کننده حمله براي پاريسي‌ها از جناح چپ بود.
در گل دوم هم که توسط چوپوموتينگ به ثبت رسيد، ستاره فرانسوي پاري سن ژرمن با نفوذ خود پاس نيمار را دريافت کرد و چوپوموتينگ را در مقابل دروازه خالي قرار داد تا سازنده گل دوم لقب گيرد.

بدون شک اين بازگشت درخشان و نمايش فوق‌العاده که باعث نجات پاري سن ژرمن از حذف شد، روي ريسک مهم توماس توخل و البته معجزه بزرگ پزشکان اين باشگاه رخ داد که توانستند در شرايط ايده‌آلي کيليان امباپه را دوباره به ميدان بازگردانند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره