برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نیمار به لیونل مسی رسید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ نيمار، ستاره برزيلي پاري سن ژرمن امشب نقش مهمي در صعود دراماتيک تيمش مقابل آتالانتا داشت.
سه سال قبل بود که مالکان باشگاه پاري سن ژرمن دست به جيب شده و با پرداخت 222 ميليون يورو به بارسلونا، نيمار را به خدمت گرفتند و هدف اصلي آنها براي چنين قمار بزرگي موفقيت در ليگ قهرمانان بود. در دو سال اول نيمار معمولا در بدترين مقطع دچار مصدوميت شده و حساس ترين بازي هاي پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان را از دست مي داد، اما به نظر مي رسد امسال اوضاع متفاوت است.
نيمار در ديدار مقابل دورتموند در دو بازي رفت و برگشت فوق العاده ظاهر شد و امشب نيز نمايش فردي درخشاني داشت تا بهترين بازيکن ميدان لقب گيرد. نيمار که پاس گل اول تيمش برابر آتالانتا را ارسال کرد و روي گل دوم تيمش هم تاثير گذار بود، به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شد، اما جايزه اش را به اريک ماکسيم چوپوموتينگ داد
نيمار امشب رکورد دريبل در يک مسابقه در ليگ قهرمانان را شکست. در ليگ قهرمانان خاوير زانتي برابر ديناموکيف در سال 2003،  ليونل مسي مقابل منچستريونايتد در سال 2008 و نيمار برابر آتالانتا در بازي امشب همگي با 16 دريبل رکورددار هستند.
به نظر مي رسد بالاخره زمان درخشش نيمار در ليگ قهرمانان فرا رسيده و ادامه اين روند مي تواند پاري سن ژرمن را براي اولين بار به عنوان قهرماني در ليگ قهرمانان برساند. آرزويي که بدون داشتن ستاره اي مانند نيمار امکان پذير نيست.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره