logo
برگزیده
ورزشی

مهار مسی فقط وظیفه آلفونسو دیویس نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهار مسی فقط وظیفه آلفونسو دیویس نیست

ورزش 3/ توماس مولر، ستاره آلماني بايرن مونيخ، مي‌گويد که در بازي برابر بارسا کار آساني پيش روي آنها نخواهد بود.
بايرن مونيخ فصل بسيار فوق العاده اي را پشت سر مي‌گذارد و آنها حالا پس از قهرماني در بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان روياي بالا بردن جام قهرماني چمپيونزليگ و کسب سه گانه را هم در سر مي پروراند. در همين رابطه شاگردان هانسي فليک فردا در مرحله يک چهارم نهايي رو در روي بارسلونا قرار خواهد گرفت.
توماس مولر لحظاتي پيش در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي بايرن مونيخ مقابل بارسلونا شرکت کرد.
113 امين تجربه بازي در ليگ قهرمانان
اين يک اتفاق فوق‌العاده است که بعد از حرفه خود به گذشته نگاه کنيد. اميدوارم چندين سال ديگر به ميدان بروم و در بازي هاي مهمي مثل ليگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم.
ديدار مقابل بارسلونا

فردا دو تيمي رو در روي يکديگر قرار مي گيرند که مي خواهند توپ را در اختيار داشته باشند. ما به دنبال اين هستيم که تا حد ممکن بازي را در اختيار داشته باشيم و حريف را اذيت کنيم. با اين وجود در چنين بازي هايي تيم ها اصولاً در دقايق اول خيلي ريسک نمي‌کنند. ما مي خواهيم بازي را با کيفيت خود کنترل کنيم و بعد از آن همه چيز ممکن خواهد بود. احساس خوبي دارم اما بازي آساني پيش روي ما نخواهد بود. آنها بازيکنان خوبي دارند، از تجربه و عناوين بالايي نيز برخوردار هستند. با اين وجود ما مشتاقانه منتظر اين ديدار هستيم.
فليپ کوتينيو
فليپ براي ما بازيکن بسيار مهمي است و خوشحاليم که کنارمان حضور دارد. هرکسي داراي خصوصياتي است و من فکر مي‌کنم که تنها به 11 بازيکن احتياج نداريم چرا که افراد روي نيمکت نيز در بازي سرنوشت ساز هستند. اميدوارم فيليپ خصوصياتي که قبلا تمام دنيا آن ها را ديده اند را دوباره به نمايش بگذارد.
مسي
شما هرگز نمي تواند به تنهايي مقابل ليونل مسي دفاع کنيد. در بازي مقابل ليونل مسي به همکاري گروهي نياز داريم. اگر نفر اول نتوانست توپ را از او بگيرد، بازيکن بعدي مي آيد. ما بايد با هم همکاري داشته باشيم. به نظر من مهار مسي وظيفه آلفونسو ديويس نيست. ما هميشه به عنوان يک تيم خودمان را نشان داده ايم و بايد همکاري داشته باشيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره