برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سبقت مسی از رونالدو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سبقت مسی از رونالدو

ورزش 3/ در فهرست پردرآمدترين فوتباليست هاي دنيا منتشر شده از طرف فرانس فوتبال‌، ليونل مسي با سبقت گرفتن از کريستيانو رونالدو در صدر جدول ايستاده.
نشريه فرانسوي فرانس فوتبال فهرست ده نفره پردرآمدترين فوتباليستهاي دنيا را منتشر کرد. در اين فهرست ليونل مسي با عبور از کريستيانو رونالدو در صدر ايستاده تا عنوان پردرآمدترين فوتباليست دنيا را به خود اختصاص دهد. مسي و رونالدو تنها کساني هستند که ميزان درآمدشان بيشتر از 120 ميليون يورو بوده.
مسي بر اساس اعلام فرانس فوتبال در سال 2019 درآمدي بالغ بر 130 ميليون يورو داشته. رونالدو در آن سال اولين فصل حضورش در يوونتوس را سپري مي کرده و درآمدش 12 ميليون يورو کمتر از مسي بوده. به اين ترتيب مسي در صدر فهرست و رونالدو در رتبه دوم قرار گرفته اند.
بعد از مسي و رونالدو‌، در رتبه‌هاي بعدي کم کم فاصله درآمدي بين فوتباليستها افزايش مي يابد. رتبه سوم فهرست در اختيار نيمار قرار دارد که در آن سال 96 ميليون يورو درآمد داشته. رتبه چهارم هم در اختيار ستاره ولزي رئال مادريد گرت بيل است که درآمد او با کاهشي قابل توجه نسبت به نفر سوم ليست‌، 40 ميليون يورو بوده است.
آنتوان گريزمان با اختلافي اندک نسبت به گرت بيل در رتبه پنجم ايستاده. اختلاف درآمد گريزمان با گرت بيل تنها 200هزار يورو بوده. رتبه هاي بعدي اين جدول هم به ترتيب در اختيار ادن هازارد، آندرس اينيستا، رحيم استرلينگ، رابرت لواندوفسکي و کيليان امباپه است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره