برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

یک گلف‌باز در بین 10 فوتبالیست پردرآمد جهان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یک گلف‌باز در بین 10 فوتبالیست پردرآمد جهان!

ورزش 3/ در فهرست پردرآمدترين فوتباليست هاي دنيا منتشر شده از طرف فرانس فوتبال‌، ليونل مسي با سبقت گرفتن از کريستيانو رونالدو در صدر جدول ايستاده.
نشريه فرانسوي فرانس فوتبال فهرست ده نفره پردرآمدترين فوتباليستهاي دنيا را منتشر کرد. در اين فهرست ليونل مسي با عبور از کريستيانو رونالدو در صدر ايستاده تا عنوان پردرآمدترين فوتباليست دنيا را به خود اختصاص دهد. مسي و رونالدو تنها کساني هستند که ميزان درآمدشان بيشتر از 120 ميليون يورو بوده.
مسي بر اساس اعلام فرانس فوتبال در سال 2019 درآمدي بالغ بر 130 ميليون يورو داشته. رونالدو در آن سال اولين فصل حضورش در يوونتوس را سپري مي کرده و درآمدش 12 ميليون يورو کمتر از مسي بوده. به اين ترتيب مسي در صدر فهرست و رونالدو در رتبه دوم قرار گرفته اند.
اين در حالي است که اگر تنها درآمد فوتبالي ملاک قرار گيرد رونالدو در حال حاضر از يوونتوس دستمزد بيشتري دريافت مي کند تا پولي که مسي از بارسا مي گيرد. ولي بر خلاف سالهاي گذشته اين بار مسي با حضور بيشتر در فعاليتهاي تبليغاتي موفق شده درآمد خود را از رونالدو بيشتر کند. شايد در ماه هاي اخير با ديدن تصاوير مسي در تبليغات مختلف کالاهاي تجاري متوجه افزايش فعاليت او در اين حوزه شده باشيد. 
بعد از مسي و رونالدو‌، در رتبه‌هاي بعدي کم کم فاصله درآمدي بين فوتباليستها افزايش مي يابد. رتبه سوم فهرست در اختيار نيمار قرار دارد که در آن سال 96 ميليون يورو درآمد داشته. رتبه چهارم هم در اختيار ستاره ولزي رئال مادريد گرت بيل است که درآمد او با کاهشي قابل توجه نسبت به نفر سوم ليست‌، 40 ميليون يورو بوده است.
آنتوان گريزمان با اختلافي اندک نسبت به گرت بيل در رتبه پنجم ايستاده. اختلاف درآمد گريزمان با گرت بيل تنها 200هزار يورو بوده. رتبه هاي بعدي اين جدول هم به ترتيب در اختيار ادن هازارد، آندرس اينيستا، رحيم استرلينگ، رابرت لواندوفسکي و کيليان امباپه است.

حضور گرت بيل ستاره ولزي جنجالي رئال مادريد که اين روزها حتي سايه اي از گرت بيلي که تازه به رئال مادريد پيوسته بود هم نيست در اين فهرست عجيب به نظر مي رسد. گرت بيل مدتها است که در بين هواداران رئال از کمترين ميزان محبوبيت برخوردار است و داستان علاقه مفرط او به گلف بازي کردن و ادعاي بي توجهي و بي علاقه بودنش به رئال در ميان هواداران تيم سفيدپوش اسپانيايي زبانزد است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره