برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رضایی: نام پرسپولیس برای همه حریفان ترسناک است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رضایی: نام پرسپولیس برای همه حریفان ترسناک است

ايرنا/ پيشکسوت سرخپوشان با اشاره به رويارويي اين تيم برابر استقلال در نيمه نهايي جام حذفي گفت: نام پرسپوليس هميشه براي رقيبان ترسناک است حالا فرقي ندارد که اين رقيب استقلال باشد يا ساير تيم‌ها.
شيث رضايي روز جمعه با اشاره به رويارويي استقلال و پرسپوليس در نيمه نهايي رقابت‌هاي جام حذفي اظهار داشت: بازي حساسي را شاهد خواهيم بود. شهرآورد هميشه بازي حساسي است و خوشحاليم که يک بازي حساس ديگر را شاهد خواهيم بود.
وي افزود: تجربه بازيکنان و مربيان رسپوليس کفه ترازو را به نفع اين تيم نسبت به حريف سنگين‌تر مي‌کند. بازيکنان پرسپوليس از تجربه بالايي برخوردار هستند اما تنها موضوعي که ممکن است به پرسپوليس ضربه بزند، غرور کاذب است. 
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در مورد غيبت هواداران در اين شهرآورد اضافه کرد: به طور حتم اين موضوع به ضرر پرسپوليس است. هواداران هميشه حضورشان باعث جذابيت يک ديدار فوتبال به ويژه در شهرآورد مي‌شود و اگر قرار باشد تيمي از غيبت هواداران متضرر شود، آن تيم پرسپوليس است.
رضايي در خصوص تقابل ۲ مربي ايراني در اين مسابقه گفت: در شهرآورد ديگر تفاوتي ندارد که چه فردي روي نيمکت باشد. البته تجربه يحيي گل‌محمدي از سرمربي حريف بسيار بيشتر است و اميدوارم در اين بازي هم گل‌محمدي موفق عمل کند.
وي در خصوص موضوع بي انگيزگي بازيکنان پرسپوليس گفت: طبيعي است تيمي که با اختلاف امتياز بالا مقتدرانه قهرمان شده، به طور ناخواسته انگيزه نفراتش کاهش ‌يابد اما به نظر من همين رويارويي با استقلال انگيزه مضاعفي را به بازيکنان خواهد داد تا با بهترين شرايط ممکن پاي به اين مسابقه بگذارند. البته نام پرسپوليس هميشه لرزه به تن رقيبان مي‌اندازد. حالا فرقي ندارد اين رقيب استقلال باشد يا تيم‌هاي ديگر.

کاپيتان اسبق پرسپوليس در مورد نگراني سرخپوشان از اشتباهات داوري بازي‌هاي قبلي استقلال تصريح کرد: استقلال در بازي‌هاي قبلي خود از داوري سود برده و اين موضوع غير قابل انکار است اما در شهرآورد پيش رو اميدوارم داور بهترين روز خود را تجربه کند و اشتباه تاثيرگذاري نداشته باشد.
وي در پايان در مورد پيش بيني‌اش از نتيجه شهرآورد پيش رو خاطرنشان کرد: پرسپوليس بازي را با گل وحيد اميري روي پاس مهدي شيري با برد پشت سر خواهد گذاشت. شجاع خليل‌زاده هم بهترين بازيکن زمين خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره