برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

48 ساعت تا رونمایی از بیرانوند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ عليرضا بيرانوند با حضور در بلژيک خود را آماده يک چالش بزرگ کرده است و اميدوار است هر چه زودتر شرايط بازي در ترکيب اصلي انتورپ را به دست بياورد.
شماره يک سابق پرسپوليس که کمتر به نيمکت نشيني عادت دارد، نتوانست با توجه به حضور ديرهنگام در اردوي پيش فصل انتورپ بلژيک به ترکيب اصلي اين تيم دست يابد.
اتفاقي که باعث شد او در اولين بازي تيم جديد خود شاهد نمايش جان بوتيز گلر فرانسوي و 25 ساله اين تيم باشد. انتورپ در اين ديدار با تساوي يک يک به کار خود پايان داد و اکنون صفحه رسمي اينستاگرام اين باشگاه با قرار دادن تمرينات عليرضا بيرانوند نشان مي‌دهد که او خود را براي اولين چالش در ترکيب تيم آماده مي‌کند.
عليرضا بيرانوند که طي فصول اخير يک بازيکن تاثيرگذار در ترکيب پرسپوليس و تيم ملي نشان داده، با دستيابي به روياي لژيونر شدن، اميدوار است اهداف بزرگتر خود را بعد از نمايش درخشان در تيم انتورپ دنبال کند. اتفاقي که در سن 27 سالگي شايد فرصت کمي براي آن چيزي که در ذهن دارد فرصت داشته باشد.
انتورپ بلژيک دو روز ديگر در چارچوب ليگ اين کشور به مصاف سرکل بروژ خواهد رفت. ديداري که شايد رونمايي از گلر ايراني و برترين دروازه‌بان آسيا در سال گذشته باشد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره