برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نفرت آلمانی‌ها از لایپزیش تمامی ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نفرت آلمانی‌ها از لایپزیش تمامی ندارد!

ورزش 3/ صعود به ليگ قهرمانان نيز دل برخي آلماني ها با باشگاه لايپزيش را صاف نکرده است.
ماهنامه محبوب و فوتبالي "الف فروينده" در آلمان اعلام کرد که در اعتراض به سياست هاي باشگاه لايپزيش، ديدار اين تيم در نيمه نهايي ليگ قهرمانان مقابل پاري سن ژرمن را پوشش نخواهد داد. اين اتفاق در جريان برتري ديشب شاگردان جوليان ناگلسمان مقابل اتلتيکومادريد نيز رخ داد و اين نشريه خبري در مورد اين پيروزي بزرگ چاپ نکرد. بايد اشاره کرد نشريه الف فروينده ماهنامه روشنفکري در آلمان به شمار مي آيد و از اين زاويه متفاوت صعود نماينده آلمان به جمع چهار تيم برتر ليگ قهرمانان را بررسي کرده است.


لايپزيگ که در ابتدا و قبل از آنکه توسط ردبول در سال 2009 به خريداري شود به نام مارک رانشتات شناخته مي شد، به دليل ساختار اقتصادي و تلاش براي فروش محصولات متعدد که از نظر آلماني مغاير با اصول فوتبالي است، از سوي جامعه فوتبال اين کشور با انتقادات شديدي مواجه شده است.
در بيانيه نشريه الف فروينده آمده است: "لايپزيش در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا قرار دارد و به طور معمول بايد اين اخبار را پوشش دهيم. اما لايپزيش يک باشگاه عادي نيست، حتي اگر بسياري اين موضوع را فراموش کرده باشند. ما نمي خواهيم ساختار لايپزيش را عادي جلوه دهيم و به همين دليل چنين تصميمي گرفته ايم.
هرگز موضوعي دوست داشتني در مورد ساختار و شکل سازمان يافتن اين باشگاه وجود ندارد. هيچ کس از نحوه استعديابي باشگاه لايپزيش بد نمي گويد، اما کدام تيمي در ليگ دسته سوم تاکنون 1.55 ميليون يورو را براي يک بازيکن خرج کرده است (لايپزيش در سال 2013 براي جذب يوسف پولسن اين کار را کرد) به عبارت ديگر يک بازيکن بسيار با استعداد مانند يوسف پولسن هرگز بازيکني مناسب "ليگ دسته سوم" نبوده است. و کدام تيم دسته دومي ديگر توانسته در سال 2015 به اميل فورسبرگ (که باشگاه هاي بزرگ بين المللي به دنبال بودند) مبلغ گزافي پرداخت کند؟"
مکس دينکلاير که اين مطلب را نوشته، در نهايت مدعي شد موفقيت لايپزيش من را به ياد تقلب بچه ها در بازي هاي رايانه اي مي اندازد.
اين نشريه بيشتر به اخبار بخش احتماعي فوتبال مي پردازد و تا به حال اثري از باشگاه لايپزيش روي جلد آن ديده نشده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره