برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پایان رویای قهرمانی ژاوی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پایان رویای قهرمانی ژاوی

ورزش 3/ السد با هدايت سرمربي شناخته شده خود شانس قهرماني در ليگ ستارگان را از دست داد.
بازي‌هاي هفته بيست و يکم فصل ۲۰-۲۰۱۹ ليگ ستارگان قطر در حالي به پايان رسيد که تيم‌هاي الدحيل و الريان موفق به کسب پيروزي برابر رقباي خود شدند تا به ترتيب با ۴۹ و ۴۸ امتياز در رده‌هاي اول و دوم جدول قرار بگيرند و گزينه‌هاي نهايي قهرماني باشند.
تيم الدحيل از ساعت ۲۱ جمعه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه ميزبان تيم رده يازدهمي الخور بود که در نهايت موفق به کسب پيروزي يک بر صفر شد تا صدر جدول ليگ ستارگان را حفظ کند.
عبدالله عبدالسلام تک گل الدحيل را در دقيقه ۹ روي توپ ارسالي محمد اسماعيل از جناح راست زمين و پاس المعز علي به ثمر رساند؛ ضمن اينکه اين تيم در دقيقه ۱۸ يک ضربه پنالتي را با شوت ادميلسون جونيور از دست داد.
در ديگر مسابقه اين هفته ليگ ستارگان، تيم الريان با تک گل ياسين براهيمي موفق به کسب پيروزي مقابل الشحانيه شد تا رده دوم جدول ليگ ستارگان قطر را حفظ کند و پشت سر الدحيل بايستد.
نتايجي که الدحيل و الريان در ديدار ماقبل پاياني فصل گرفتند، موجب شد تا فاصله اين دو تيم با السد رده سومي به ترتيب به ۵ و ۴ امتياز افزايش پيدا کند و با توجه به اينکه تنها يک مسابقه از ليگ ستارگان قطر باقي مانده، شانس قهرماني السد که در جايگاه سوم است، از دست برود.

الدحيل در هفته پاياني برابر الاهلي قرار مي‌گيرد که در صورت پيروزي به مقام قهرماني دست پيدا مي‌کند، اما توقف يا شکست اين تيم و در سمت مقابل برتري الريان در ديدار با الوکره موجب قهرماني اين تيم مي‌شود.
ژاوي که سال گذشته به‌عنوان بازيکن در السد به قهرماني در ليگ ستارگان قطر رسيده بود، در اين فصل با هدايت السد نتوانست به اين مهم دست يابد و با حضور در رتبه سوم به کارش پايان داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره