برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پایان عصر رونالدو و مسی!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پایان عصر رونالدو و مسی!

آخرين خبر/ براي اولين بار در 15 سال اخير نه کريستيانو رونالدو و نه ليونل مسي در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا حضور ندارند.
به گزارش فوتبالي، کريستيانو رونالدو با وجود دبل مقابل ليون در بازي برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا از مسابقات حذف شد و به همين خاطر اين روزها در کنار خانواده اش در سن تروپز به استراحت مي پردازد در حالي که مسي در شبي که عملا هيچ نقشي در بارسلونا نداشت و شکستي تحقيرآميز را در مقابل بايرن مونيخ با نتيجه هشت بر دو کسب کرد، از ليگ قهرمانان اروپا حذف شد.
از فصل 06-2005 تا کنون هرگز نشده بود که هيچ کدام از کريستيانو رونالدو و ليونل مسي در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا نباشند. در حقيقت در اين چهارده سال حداقل يکي از اين دو مي توانستند خود را به جمع چهار تيم برتر اروپا برسانند. در واقع رونالدو پيش از ترک رئال مادريد هشت سال پياپي به جمع چهار تيم برتر اروپا رسيده بود اما در دو سال اخير ناکام بوده است در حالي که مسي که پارسال به نيمه نهايي رسيد و توسط ليورپول حذف شد، امسال پشت درهاي نيمه نهايي ماند تا در ادامه مسابقات خبري از دو بازيکني که روي هم يازده توپ طلا بردند، نباشند. به نظر مي رسد که روبرت لواندوفسکي در حال حاضر مهمترين ستاره باقي مانده در مسابقات است که البته رقبايي همچون دي بروينه، امباپه و نيمار را هم براي کسب عنوان بهترين مسابقات در کنار خود مي بيند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره