برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

خبر ورزشي/ استقلال در بازي هفته بيست و نهم ليگ برتر امشب با تيم عبدالله ويسي مصاف مي‌دهد.
در چارچوب بازي‌هاي هفته بيست و نهم ليگ برتر استقلال امشب از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم پيکان تهران مي‌رود. آبي پوشان تهراني در بازي رفت مقابل اين تيم با نتيجه دو بر دو به تساوي دست پيدا کرده بود.
تيم پيکان درحالي پا به اين مسابقه مي‌گذارد که به همراه عبدالله ويسي طي پنج ديدار گذشته‌اش به شکست نرسيده است و تلاش فراواني انجام مي‌دهد تا برابر استقلال به نتيجه رسيده و شکست را تجربه نکند.
پيکان با کسب ۲۷ امتياز در رده چهاردهم جدول بندي ايستاده و با اين وجود هنوز سقوط به ليگ يک را احساس مي‌کند. آن‌ها با برتري برابر صنعت نفت ميانه جدولي پا به اين بازي گذاشته و از اهداف استقلال کاملا آگاهي دارند.
آبي‌هاي تهراني پس از تساوي با شهر خودرو مشهد در ليگ، جام حذفي را با شکست تيم سپاهان پيش بردند تا از انگيزه زيادي براي حضور در ديدار برابر پيکان بهره ببرند.
استقلال در کورس سهميه آسيايي اگر موفق شود بازي امشب و ديدار برابر شاهين بوشهر را شکست بدهد آن زمان فصل را با کسب جايگاه دوم جدول به پايان رسانده و بعد از پرسپوليس سهميه آسيا را به دست مي‌آورند.

بعد از جام حذفي و بر روحيه بخش مقابل سپاهان، پيکان در آزادي شايد حريف آساني براي استقلال در نظر گرفته شود، اما حضور شهريار مغانلو با به ثمر رساندن ۱۲ گل در اين فصل نشان مي‌دهد تيم پيکان مسلما بدون زهر نيست.
امير ارسلان مطهري، فرشيد اسماعيلي و شيخ دياباته سه غايب سرشناس استقلال برابر سپاهان بودند که با اعلام باشگاه استقلال اسماعيلي به اين بازي نرسيده؛ دياباته به تمرينات گروهي بازگشته بود و همينطور مطهري هم اختصاصي کار کرد. تمرينات اختصاصي مطهري نشان مي‌دهد شانس کمي براي حضور در بازي امروز دارد، اما در مقابل دياباته مشکلي براي حضور در ترکيب اصلي نخواهد داشت. غيبت مطهري سبب مي‌شود استقلال با دو مهاجم ترکيب ۲-۴-۴ را انتخاب کند.
سيد حسين حسيني پس از تجربه يک فصل سخت به همراه آبي‌ها به احتمال بسيار فراوان در بازي امروز هم سنگربان ترکيب استقلال مقابل پيکان خواهد بود.
بدين ترتيب خط دفاعي استقلال با حضور ميلاد زکي پور، محمد دانشگر، روزبه چشمي و وريا غفوري تکميل خواهد شد. کمربند خط مياني با استفاده از هروويه ميليچ، مسعود ريگي، علي کريمي و آرش رضاوند بسته مي‌شود و مهدي قايدي و شيخ دياباته هم دو مهاجم اصلي خواهند بود.
براين اساس ترکيب احتمالي استقلال مقابل پيکان تهران در بازي هفته بيست و نهم ليگ برتر به شرح زير است:
سيد حسين حسيني- روزبه چشمي - محمد دانشگر- عارف غلامي - وريا غفوري- علي کريمي- شيخ دياباته- مهدي قايدي- مسعود ريگي- آرش رضاوند- هروويه ميليچ


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره