logo

رقابت جذاب دیاباته و مغانلو برای آقای گلی

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
رقابت جذاب دیاباته و مغانلو برای آقای گلی

خبر ورزشي/ رقابت آقاي گلي ليگ برتر همچنان ادامه دارد و شيخ دياباته با وجود زدن ۱۳ گل هنوز مطمئن نيست که کفش طلا را مي‌برد يا خير. رقيب اصلي شيخ در رسيدن به اين عنوان شهريار مغانلو است که چند باري کفش طلا را با شيخ دست به دست کردند.
مغانلو ابتداي فصل آقاي گل بود، اما شيخ در پايان نيم‌فصل به صدر رفت ولي اين پايان کار نبود، چون شهريار در شروع نيم‌فصل دوم باز هم اوج گرفت و به صدر برگشت. فاصله مغانلو با ديگر رقبا داشت زياد مي‌شد که شيخ روي فرم آمد و با گلزني در ۵ بازي متوالي جاي مغانلو را در صدر گرفت. حالا اين رقابت در حالي به هفته‌هاي آخر خود مي‌رسد که شيخ مصدوم شده ولي شهريار سرحال است و مي‌خواهد جايگاهش را پس بگيرد. در اين مسير پيکان به استقلال رسيده و اين يعني آقاي گلي شهريار به مقاومت هم‌تيمي‌هاي شيخ برابر او بستگي دارد. خيلي از آقاي گل‌هاي ليگ براي تعارف زدن بعد از کسب جايزه مي‌گويند رسيدن به اين عنوان زحمات هم‌تيمي‌ها بود که توسط من به ثمر نشست ولي حالا شيخ بايد دست به دامان مدافعان استقلال شود و اجازه گلزني به شهريار مغانلو را ندهند تا شيخ کفش طلا را مال خود کند.
رقابت شيخ و شهريار در ليگ نوزدهم براي آقاي گلي خيلي عادلانه نبود، چون مهاجم جوان پيکان بيشتر بازي کرد و بيشتر هم پنالتي زد ولي دياباته با کوله‌باري از تجربه نشان داد فرصت‌طلب‌تر است و حالا با شايستگي در صدر جدول گلزنان قرار دارد. براي اثبات اين ادعا که دياباته مهاجم بهتري بود و حتي در صورت برابري تعداد گل‌هاي اين دو نفر جايزه بايد به شيخ برسد، کافي است تا به عملکرد اين دو نگاهي بيندازيد.
***
بهترين گلزنان ليگ برتر را بهتر بشناسيد.
شيخ دياباته

مليت‌: مالي
سن‌: ۳۲
قد‌: ۱۹۴
پاي تخصصي‌: راست
پُست‌: فوروارد هدف
باشگاه‌: استقلال
شماره‌: ۷
تعداد بازي‌: ۱۹
دقايق بازي‌: ۱۳۲۸
گل زده‌: ۱۳
ميانگين دقايق گلزني‌: ۱۰۲
گلزني از روي نقطه پنالتي‌: ۳

کارت زرد‌: ۵
کارت قرمز‌: صفر
هت‌تريک‌: ۱
شهريار مغانلو
مليت‌: ايران
سن‌: ۲۵
قد‌: ۱۸۷
پاي تخصصي‌: چپ
پُست‌: فوروارد هدف

باشگاه‌: پيکان
شماره‌: ۷۰
تعداد بازي‌: ۲۶
دقايق بازي‌: ۲۲۸۰
گل زده‌: ۱۲
ميانگين دقايق گلزني‌: ۱۹۰
گلزني از روي نقطه پنالتي‌: ۵
کارت زرد‌: ۶
کارت قرمز‌: ۱
هت‌تريک‌: صفر


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره