برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کریستیانو رونالدو آماده ۱۰۰ تایی شدن در سوئد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کریستیانو رونالدو آماده ۱۰۰ تایی شدن در سوئد

تسنيم/ مشکل بدموقعي که کاپيتان تيم ملي پرتغال را از همراهي اين تيم بازداشت برطرف شده و او مي‌تواند را در بازي پرتغالي‌ها به ميدان برود.
به نقل از خبرگزاري رسمي اسپانيا (EFE)، منابع نزديک به فدراسيون فوتبال پرتغال اعلام کردند که عفونت انگشت پاي کريستيانو رونالدو که در نتيجه گزيده شدن توسط زنبور در اردوي تيم ملي پرتغال در ليسبون به وجود آمده بود برطرف شده و او مي‌تواند اين تيم را در بازي مقابل سوئد در ليگ ملت‌هاي اروپا همراهي کند.
رونالدو به خاطر اين مشکل بازي قبلي تيم تحت هدايت فرناندو سانتوس مقابل کرواسي در شهر پورتوي پرتغال را از دست داد هرچند که غيبتش اصلا احساس نشد و پرتغالي‌ها بازي را با نتيجه 4 بر يک بردند. ستاره تيم فوتبال يوونتوس با از دست دادن آن بازي فرصت سه رقمي کردن گل‌هاي ملي‌اش را هم از دست داد هرچند او مي‌تواند در شهر استکهلم و بازي مقابل سوئد اين هدف را محقق کند. ظاهراً رونالدو توانسته بدون هيچ مشکلي در تمرينات امروز تيم ملي پرتغال شرکت کند.
تيم ملي پرتغال در دومين بازي‌اش در گروه سوم از ليگ A رقابت‌هاي ليگ ملت‌ها فردا شب (سه‌شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران ميهمان سوئد خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد