logo
برگزیده
ورزشی

تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

منبع
فارس
بروزرسانی
تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

فارس/ کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزاري مسابقات قهرماني فوتسال در قاره کهن را به سال ميلادي آينده موکول کرد.
به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، نشست کميته اجرايي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) امروز با حضور شيخ سلمان رئيس، هيات اجرايي و مسئولان فدراسيون‌هاي عضو به شکل ويدئو کنفرانس برگزار شد.
براساس برنامه ريزي صورت گرفته، ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب با شعار «فوتبال براي قهرمانان» و تحت قوانين و مقرراتي خاص که انعکاس دهنده تأثير شيوع فراگير ويروس کرونا خواهد بود برگزار خواهد شد و شامل پروتکل‌هاي پزشکي AFC و کشور ميزبان از جمله سنجش دماي بدن براي ورود به استاديوم و تست کرونا مي‌شود.
همچنين فينال فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا روز 19 دسامبر برخلاف هميشه که در قالب دو بازي رفت و برگشت انجام مي‌شود، امسال به صورت تک بازي برگزار خواهد شد.
علاوه بر اين جام ملت‌هاي فوتسال آسيا نيز که قرار بود در ماه نوامبر امسال برگزار شود، به ماه دسامبر موکول شد. اين مسابقات در کويت و در فاصله روزهاي دوم و تا 13 دسامبر برگزار خواهد شد‌.
در همين حال،رقابت‌هاي زير 16 سال و زير 19 سال آسيا که به ترتيب قرار بود در  بحرين و ازبکستان برگزار شود، به سال 2021 موکول شدند.

رقابت هاي فوتسال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا که قرار بود سال 2020 در امارات برگزار شود، سال 2021 در همين کشور با تيم‌هاي جديد برگزار خواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره