برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جهانبخش: گل زیبایی زدم اما بهتر از گلم به چلسی نبود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جهانبخش: گل زیبایی زدم اما بهتر از گلم به چلسی نبود

آخرين خبر/ عليرضا جهانبخش مهاجم ايراني برايتون در مورد نمايش درخشان خود مقابل پورتسموث و گلزني براي تيمش و کمک به صعود به مرحله بعدي جام اتحاديه انگليس صحبت کرد.
به گزارش فوتبالي، جهانبخش در پايان بازي اخيرش براي برايتون گفت:"در اين بازي از نظر تيمي عالي کار کرديم. سعي کرديم بازي را کنترل کنيم و موقعيت ايجاد کنيم. در نيمه اول مي توانستيم بيشتر از يک گل بزنيم و تيم بهتر ميدان بوديم. بازي را در مسير درستي پيش برديم. اولين گل فصل خود را به ثمر رساندم. سعي کردم که از فرصتم استفاده کنم. وقتي صاحب توپ شدم فهميدم که مي توانم به سمت چپ بروم. تصميم گرفتم که به فضاي خالي بروم و شوت خوبي را به جهت درست بزنم و فکر مي کنم که گل زيبايي را به ثمر رساندم."
جهانبخش در مورد مقايسه گلش به پورتسموث با ضربه برگردانش به چلسي در فصل گذشته بيان کرد:"در روزهاي اخير روي شوت زدن هم کار کرده بوديم و من گاهي سعي مي کنم که شانسم را امتحان کنم. در  نيمه اول شوتهايم زياد خوب پيش نرفت و در نيمه دوم سعي کردم که شوت مناسبي را بزنم و خوشبختانه خوب پيش رفت. آيا اين گلم از گلي که به چلسي زدم بهتر بود؟ فکر نمي کنم. آن گل تا کنون بهترين گل دوران فوتبالم بوده است.آن گل به عنوان بهترين گل ماه و بهترين گل فصل باشگاه انتخاب شد اما براي من مهمترين چيز اين است که بتوانم عملکرد خوبي در تيم داشته باشم و گل بزنم و اميدوارم اين اتفاق در اين فصل بيشتر و بيشتر رخ بدهد. "
وي در پايان صحبت هايش هم اظهار داشت:"در اولين فصلم سعي کردم که چيزهاي زيادي ياد بگيرم. در فصل گذشته شانس هاي زيادي داشتم و سعي کردم از فرصت هايم استفاده کنم.سعي مي کنم از نظر آماري براي تيم موثر باشم و به کسب امتيازات کمک کنم.حالا فصل جديدي آغاز شده و فرصت جديدي دارم. اميدوارم که امسال فرصت هاي بيشتري نصيبم شود تا عملکرد خوبي براي باشگاه و هواداران داشته باشم و بتوانم انتظارات را برآورده کنم.سعي مي کنم که آماده استفاده از فرصت هايم باشم. من امشب عنوان بهترين بازيکن تيم را کسب کردم اما بقيه بازيکنان هم عملکرد بسيار خوبي داشتند. قطعا آينده درخشاني پيش روي تيم است."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره