برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استوک‌های جدید قایدی آماده گشودن دروازه الشرطه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استوک‌های جدید قایدی آماده گشودن دروازه الشرطه

ورزش 3/ مهدي قايدي در تمرين استقلال از استوک هاي جديدش رونمايي کرد و گويا قصد دارد در ديدار با الشرطه از آنها استفاده کند.
با پيروزي الشرطه در برابر الاهلي، اکنون کار استقلال براي صعود از اين گروه کمي سخت شد ولي آبي پوشان در صورت کسب پيروزي در مقابل حريف عراقي، با کسب هر نتيجه اي در ديدار پاياني مقابل الاهلي، به دور بعدي صعود خواهند کرد.
در حاليکه بازيکنان استقلال به دليل انصراف الوحده، به جاي حضور در زمين مسابقات، در زمين تمرين دانشگاه قطر مشغول انجام تمرينات آماده سازي هستند، مهاجم بوشهري استقلال نيز از استوک هاي زيبايش رونمايي کرد.
مهدي قايدي که در ليگ برتر و جام حذفي درخشش فوق العاده اي داشت، اکنون به دنبال تکرار اين موفقيت ها در آسياست. در حاليکه برخي از رسانه ها از ارائه پيشنهاد ميليون دلاري الدحيل به باشوي کوچک خبر داده اند، اما قايدي در مصاحبه اش به صراحت اعلام کرد که پسر استقلال است و در خدمت باشگاه بوده و هر تصميمي که مديران اين تيم بگيرند، خواهد پذيرفت.
قايدي که در ليگ نوزدهم در کنار شيخ دياباته و ارسلان مطهري يک زوج خط حمله مخوفي را ساخته بودند، حالا به دنبال پيروزي بر الشرطه بوده تا صعود آبي پوشان به دور يک هشتم نهايي را قطعي کرده و کار را به ديدار پاياني مقابل الاهلي نکشانند.
قايدي که در تمرينات استقلال از استوک هاي زيبايش که منقش به نام خودش است رونمايي کرده، اميدوار است بتواند درخشش در بازيهاي قبل را تکرار کند و دل هواداران استقلال را شاد کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره