برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامره: استقلال و پرسپولیس سال‌ها در آسیا نتیجه نگرفتند

منبع
فارس
بروزرسانی
سامره: استقلال و پرسپولیس سال‌ها در آسیا نتیجه نگرفتند

فارس/ مربي تيم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر کارشناسانه نگاه کنيم و عينک بدبيني را برداريم و فني نگاه کنيم هيچکس نمي تواند توقعي از اين تيم داشته باشد.
علي سامره در خصوص آخرين شرايط شهرخودرو در دوحه و 2 بازي گذشته اين تيم اظهار داشت: طبيعي است بازيکنان بعد از يک مدت بازي نکردن به يکباره وارد مسابقات مهمي شده و از نظر روحي و رواني مقداري خسته هستند.
وي افزود: اگر کارشناسانه نگاه کنيم و عينک بدبيني را برداريم و فني نگاه کنيم متوجه مي شويم بعد از پايان بازي ها تيم ما چند بازيکن مهم خود را از دست داده و چند بازيکن جديد به هر دليلي براي اين مسابقات آماده نشدند. يک کادر جديد به اين اضافه شده و منصفانه هيچکس نمي تواند توقعي از اين تيم داشته باشد.
مربي شهر خودرو يادآور شد: کادر فني جديد تنها 2 هفته با اين تيم کار کرده و البته تيم هم هنوز ناقص است اما با همهي اين مسائل چند دستاورد خوب داشتيم. در وهله اول کادر فني متوجه شده که مي تواند روي چه بازيکناني حساب کند. در وهله دوم با جواناني آشنا شديم که پتانسيل خوبي دارند. مطمئنا اين نفرات در آينده نزديک و در ليگ اين نفرات به باشگاه شهرخودرو کمک خواهند کرد.
سامره خاطرنشان کرد: استقلال، پرسپوليس، سپاهان و ... که هر سال در اين مسابقات شرکت مي کنند خيلي سالها در اينجا نتيجه نگرفته اند و فکر مي کنم از اين 50 سال فقط يک يا دو دوره به فينال رسيده ايم. چطور مي توان توقع داشت شهرخودرويي که براي سال اول در اين بازي ها حضور پيدا کرده از تيم هاي پر از ستاره يقه گيري کند؟
وي ادامه داد: تيم ها همگروه شهرخودو با خود 40 بازيکن به اينجا آورده اند اما ما کمبود بازيکن هم داريم. البته با همين بضاعت بازيکنان تيم ما خيلي زحمت کشيدند.شايد اگر در همين 2 بازي کمي شانس داشتيم نمي باختيم و انصافا حق يم ما باخت نبوده است.البته اينها همه تجربه مي شود و اميدوار هستيم که در ليگ برتر تيمي خوب را روانه مسابقات کنيم.

مربي شهرخودرو تصريح کرد: جسارت مي خواست از اين نفرات در اين بازي ها استفاده کرد.چند بازيکن مشهدي ما براي اولين بار از اين شهر خارج شده و وارد مسابقات به اين مهمي شده اند.اين خودش يک دستاورد است.شک نکنيد مردم مشهد در آينده تيم خوبي را خواهند ديد چون نگاه کادر مديريتي جوانگرايي بوده است. وقتي با 16 بازيکن در اين بازي ها شرکت کرديم اين نشان مي دهد ما فقط تکليف داشتيم در اينجا حاضر باشيم.
سامره تاکيد کرد: استقلال و پرسپوليس تمامي نفرات خود را دارند و حتي در چنين تورنمنت هايي که فاصله بازي ها کم است دچار مشک مي شوند.طبيعي است ما که فقط 16 نفر در اختيار داريم دچار مشکل شويم اما مطمئن باشيد تيم خوبي در ليگ آينده خواهيم داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره