logo

سپاهان برای زنده ماندن باید ببرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان برای زنده ماندن باید ببرد!

ورزش 3/ شاگردان نويدکيا براي اينکه شانس صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا را داشته باشند، بايد در مصاف امشب برابر النصر به برتري دست يابند.
 سپاهان در بازي رفت مقابل النصر که در چارچوب هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد، با نتيجه 2 بر صفر مغلوب شد ولي نمايش شاگردان محرم نويدکيا به خصوص در نيمه دوم، اهالي فوتبال ايران و علاقمندان به سپاهان را اميدوار کرده تا در بازي برگشت، نتيجه‌اي ديگر رقم بخورد و سپاهان با کسب سه امتياز، خودش را 6 امتيازي کند و همچنان رقابت فشرده براي صعود را ادامه دهد.
البته که تيم فوتبال النصر از يک مربي باتجربه پرتغالي روي نيمکت بهره مي‌برد و ستاره‌هايي نظير پيتزي و عبدالرزاق در اين تيم توپ مي‌زنند ولي نگاهي به بازيکنان تيم فوتبال سپاهان از محبي گرفته که باشگاه هاي لاليگايي دنبال او بودند تا نيازمند که يکي از بهترين گلرهاي فوتبال ايران به شمار مي رود، نشان مي‌دهد که آنها توانايي شکست نماينده عربستان را دارند. به اين اسامي، نام بازيکناني نظير اميد نورافکن، مهدي کياني، سروش رفيعي، دانيال اسماعيلي فر و استنلي کي روش را هم اضافه کنيد تا ببينيد چه پتانسيل بالايي در ترکيب تيم فوتبال سپاهان نهفته است.
اين مسابقات البته اولين چالش محرم نويدکيا در راس کادر فني سپاهان به شمار مي رود؛ مربي‌اي که با آگاهي از رقابت سختي که در گروه چهارم مسابقات وجود داشت، هدايت سپاهان را قبول کرد و در هر مصاحبه‌اي که انجام داد از کلمه "فوق العاده" براي توصيف بازيکناني که در اختيار او قرار دارد، استفاده کرد؛ پس به هيچ وجه نبايد شانس پيروزي طلايي پوشان فوتبال ايران را در مقابل تيم النصر کم در نظر گرفت و اين همان موضوعي است که کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز در پستي به آن اشاره کرده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره