logo

ستاره الدحیل بعد از شش سال اخراج شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ مدافع الجزايري الدحيل با کارت قرمزي که دريافت کرد، ديدار حساس و سرنوشت ساز در مقابل پرسپوليس را از دست داد.
 تيم هاي الدحيل قطر و الشارجه امارات در چهارمين بازي خود در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه غير قابل پيش بيني 4 بر 2 به سود اماراتي ها به پايان رسيد.
در اين ديدار و در دقيقه 59، مهدي بن عطيه مدافع الدحيل هنگام دفع توپ، دست راستش به صورت کاملا ناخواسته به صورت ايگور کورونادو مهاجم برزيلي الشباب برخورد کرد که داور مسابقه در تصميمي عجيب، بن عطيه را با کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه بيرون کرد. تصاوير تلويزيوني نشان مي داد که بن عطيه بدون اينکه عمدي داشته باشد، به صورت بازيکن الشارجه ضربه اي وارد کرده و همين تصميم داور باعث ده نفره شدن الدحيل شد. 
اين دومين اخراج مهدي بن عطيه در طول دوران حرفه ايش بود. بن عطيه پيش از اين فقط يکبار و زماني که عضو تيم بايرن مونيخ بود، در سال 2014 و در ديدار مقابل منچستر سيتي از زمين مسابقه اخراج شد. در آن بازي که در دور پنجم رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار شد، آقاي پاول کرالوتس داور اهل جمهوري چک در دقيقه 20 بن عطيه را با کارت قرمز مستقيم اخراج کرد که بايرن آن بازي را با نتيجه 3 بر 2 واگذار کرد.
البته اخراج بن عطيه براي پرسپوليسي يک خبر خوب است. مدافع بلند قامت و مستحکم الدحيل، حالا مهمترين ديدار گروه را از دست داده و اين مي تواند يک خبر فوق العاده براي شاگردان گل محمدي باشد تا در صورت کسب نتيجه لازم مقابل نماينده قطر، صعود خود به دور بعدي اين رقابت ها را قطعي کنند.
در دور پنجم اين رقابت ها، روز دوشنبه تيم هاي الدحيل و پرسپوليس به مصاف هم مي روند. در صورتي که پرسپوليس بتواند از سد الدحيل عبور کند، به طور قطعي راهي مرحله بعدي اين رقابت ها خواهد شد و حتي اگر التعاون و الشارجه به نتيجه مساوي برسند و يا اينکه الشارجه بتواند پيروز از زمين مسابقه خارج شود، شاگردان گل محمدي در صورت پيروزي بر الدحيل، به عنوان تيم نخست گروه C راهي مرحله بعد خواهند شد.

اگر همه چيز بر وفق مراد پرسپوليس پيش برود، جدول گروه C دچار وضعيت عجيبي مي شود. الدحيل و التعاون که تا چند هفته قبل شانس اصلي صعود از اين گروه بودند، در آستانه حذف از اين رقابت ها قرار مي گيرند. 
پرسپوليس در صورت صعود از اين گروه، در مرحله بعد بايد با يکي از تيم هاي النصر يا السد روبرو شود. ديدار اين دو تيم در دور پنجم اين رقابت ها در روز دوشنبه، مي تواند تيم هاي اول و دوم گروه را مشخص کند.
به هر حال اخراج بد موقع مهدي بن عطيه سبب شد تا تمامي محاسبات گروه C رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا دستخوش تغييراتي شود. بايد منتظر ماند و ديد نتايج روز دوشنبه دو گروه، به چه منوال خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره