برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لغو اعزام تنها قایقران پارالمپیکی به کاپ جهانی مجارستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
لغو اعزام تنها قایقران پارالمپیکی به کاپ جهانی مجارستان

ايسنا/ سرمربي تيم ملي قايقراني معلولان از لغو اعزام تنها بانوي قايقران پارالمپيکي به کاپ جهاني مجارستان به دليل عدم صدور رواديد خبر داد.
مسعود مهدوي نيا اظهار کرد: مسابقات کاپ جهاني قايقراني  معلولان يکم تا پنجم مهر در مجارستان برگزار مي شود که قرار بود شهلا بهروزي راد تنها بانوي قايقران پارالمپيکي در اين تورنمنت حضور پيدا کند که متاسفانه به دليل تشديد بيماري کرونا از سوي سفارت مجارستان ويزا براي اعزام او به اين تورنمنت صادر نشد.
وي گفت: با وجود اين که تمام هماهنگي هاي لازم از سوي فدراسيون جانبازان و معلولان، کميته ملي پارالمپيک و شوراي برون مرزي وزارت ورزش و جوانان براي اعزام بهروزي راد به همراه من به اين تورنمنت انجام شده بود اما متاسفانه سفارت مجارستان روز گذشته طي ايميلي اعلام کرد که به دليل تشديد بيماري کرونا امکان صدور ويزا براي بهروزي راد و من جهت حضور در کاپ جهاني قايقراني معلولان وجود ندارد.
مهدوي نيا همچنين در پايان درباره وضعيت بهروزي راد از زمان حضورش در درياچه آزادي گفت: وي از شرايط آمادگي خوبي برخوردار است و تمريناتش را به طور مرتب بدون هيچ مشکلي و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي انجام مي دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره