برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ستاره پرسپولیس؛ آقای پاس آسیا 2020!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره پرسپولیس؛ آقای پاس آسیا 2020!

ورزش 3/ با پايان دور چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، وب سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا آماري از اين مسابقات را ارائه داد.
 با پايان هفته چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا، صعود 2 نماينده عربستان يعني تيم هاي النصر و الاهلي به دور يک هشتم نهايي اين رقابت ها قطعي شده است و ساير تيم ها در دو هفته باقيمانده، به دنبال کسب جايگاه بهتر و صعود به دور بعدي هستند.
اما با پايان هفته چهارم اين رقابت ها، وب سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا با ارائه آمارهاي مجزايي در زمينه هاي مختلف، به بررسي بازي هاي انجام شده پرداخت که در اين بين نمايندگان زيادي از تيم هاي ايراني در اين آيتم هاي مجزا ديده مي شود.
در بخش بهترين مدافعان اين رقابت ها و در زمينه دفع توپ از دروازه خودي، فرشاد فرجي بازيکن تيم شهرخودرو مشهد با 15 بار دور کردن توپ از دروازه در بين برترين‌هاي ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. فرجي در رده ششم مشترک قرار گرفته است. تسوکاسا شيوتاني بازيکن ژاپني العين با 24 دفع توپ در رده نخست قرار دارد.

در ميان بهترين دروازه بانان اين رقابت ها نيز حامد لک سنگربان پرسپوليس با 2 کلين شيت به همراه سنگربانان الهلال، النصر، التعاون، شباب الاهلي و السد در رده نخست مشترک قرار دارد.
 

اما در زمينه بيشترين سيو يا نجات دروازه نيز پيام نيازمند سنگربان جوان سپاهان در رده دوم قرار گرفته است. نيازمند تاکنون موفق به ثبت 13 سيو در اين رقابت ها شده است. برد جونز سنگربان النصر با ثبت 19 سيو در رده نخست قرار دارد. اين سنگربان استراليايي تنها در ديدار شب گذشته مقابل سپاهان موفق به ثبت 8 سيو شده بود.
 

در بخش سانتر بر روي دروازه نيز بشار رسن، سعيد آقايي و محمدرضا حسيني در جمع بازيکنان با بيشترين سانتر تا پايان هفته چهارم قرار گرفته اند. رسن با 20 سانتر، آقايي با 18 و حسيني نيز با 17 سانتر در رده هاي پنجم، هشتم و نهم ايستاده اند.


شجاع خليل زاده با ثبت 286 پاس، در اين زمينه بيشترين آمار را در ميان تمام بازيکنان حاضر در اين رقابت ها به ثبت رسانده است. اکبر صادقي، علي نعمتي و مهدي کياني نيز در بين 10 بازيکن با ثبت بيشترين پاس حضو دارند.

 

اميد نورافکن بازيکن سپاهان با خلق 8 موقعيت گلزني در ميان بهترين بازيکنان ليگ قهرمانان آساي حضور دارد. اکرم عفيف بازيکن قطري السد و سباستين جووينکو بازيکن ايتاليايي الهلال با ايجاد 12 موقعيت گلزني، در رده نخست مشترک اين آيتم قرار دارند.
 

اما مهدي ترابي علي رغم جدايي از تيم پرسپوليس با ثبت دو پاس گل در جمع بهترين پاسورهاي ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد. بغداد بونجاح مهاجم الجزايري السد نيز تاکنون موفق به خلق 3 پاس گل شده و در رده نخست بهترين پاسورهاي ليگ قهرمانان قرار دارد.
 

محمد محبي بازيکن جوان تيم سپاهان نيز در جمع بازيکنان برتر از نظر شوت‌ زني تا پايان هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. محبي موفق شده 10 بار به سمت دروازه حريفان شوت زني کند و در رده پنجم قرار بگيرد. عبدالرزاق حمدالله کاپيتان النصر به 16 شوت به سمت دروازه رقبا، در صدر ايستاده است.
 

اما در نهايت و در جدول بهترين گلزنان ليگ قهرمانان آسيا نيز عبدالرزاق حمدالله با 5 گل زده در صدر ايستاده و عنوان آقاي گلي اين رقابت ها را يدک مي کشد. علي علي‌پور مهاجم جدا شده پرسپوليس، با دو گل زده در جمع برترين گلزنان ليگ قهرمانان آسيا تا پايان هفته چهارم قرار گرفته است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر