برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرطرفدارترین خودروهای 600 میلیونی بازار ایران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع
بازار
بروزرسانی
پرطرفدارترین خودروهای 600 میلیونی بازار ایران‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازار/بازار داغ اين روزهاي خودرو و تبديل شدن اين وسيله کاربردي به يک روش سرمايه‌گذاري، اهميت خريد يک خودرو به صرفه و خوش‌فروش را بيش از پيش کرده است. بعضي از خودروها مثل 3 مدل خودرويي که در اين متن به آن اشاره کرده‌ايم، بازار فروش دست دوم خوبي دارند و مي‌توانند گزينه‌هاي مناسبي براي خريد خودرو باشند.

 

1- جک s5 اتوماتيک مدل 97 با قيمت 605 ميليون تومان

جک s5 از سال 93 مهمان ما ايراني‌هاست. از ويژگي‌هاي مثبت اين خودرو مي‌توان به صرفه اقتصادي، ايمني بالا و فضاي داخلي جادار و زيبا اشاره کرد. کيفيت ساخت و مونتاژ پايين و مصرف سوخت بسيار بالا نيز از معايب اين خودرو است. اگر به دليل قيمت بالاي خودروهاي کيا و هيونداي نمي‌توانيد به سراغ خريد آن‌ها برويد، جک s5 به عنوان يک کراس‌اوور با موتور قدرتمند، تجهيزات و امکانات خوب و طراحي زيبا مي‌تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد.

2- سراتو سايپا اتوماتيک آپشنال (2000) مدل 96 با قيمت 620 ميليون تومان

مهم‌ترين تفاوت سراتو سايپا مونتاژ و نسخه وارداتي سراتو در آپشن‌ها و امکانات رفاهي است، تا جايي که حتي بعضي از آپشن‌هاي ضروري اين خودرو نيز براي آسان‌سازي مونتاژ آن حذف شده‌اند. سراتو سايپا فضاي کابين مناسب و طراحي زيبايي دارد و بسيار پرفروش است. اما در مقابل پوشش داخلي کابين بي‌کيفيت، عدم وجود EPS و رانندگي خشک را مي‌توان از معايب اين خودرو به حساب آورد.

3- هايما S7 توربو اتوماتيک مدل 97 با قيمت 620 ميليون تومان

اين خودروي چيني پرطرفدار از سال 94 در بازار ايران جا خوش کرده است. هايما S7 معايب مختلفي مثل شتاب‌گيري ضعيف، عدم کيفيت متريال خودرو و ايمني نسبتا پايين دارد ولي از لحاظ آپشن‌ها و امکانات رفاهي يکي از بهترين خودروهاي موجود در رده خود است و به خاطر ظاهر زيبايش نظر افراد زيادي را به خود جلب کرده است.

 

در خريد اين خودروها سرتان کلاه نرود!

با يک اشتباه کوچک در خريد اين خودروها مثل داشتن يک لکه رنگ ناقابل روي گلگير سراتو سايپا 96، قيمت آن از 620 ميليون به 604 ميليون تومان مي‌رسد! 16 ميليون افت قيمت به خاطر يک لکه رنگ کوچک؟! يا مثلا اگر با يک جک s5 مدل 97 ولي با کاپوت رنگ‌شده مواجه باشيد بايد آن را به قيمت 575 ميليون تومان بخريد نه 605 ميليون تومان! پس اگر حواستان را خوب جمع نکنيد به همين راحتي ممکن است ميليون‌ها تومان از سرمايه‌تان از دست برود.

فکر نکنيد تعداد چنين خودروهايي کم است. طبق آمار جمع‌آوري شده در 7 سال تجربه همراه مکانيک در کارشناسي خودرو، از هر 4 خودرو، 3 تاي آن‌ها داراي حداقل يک مشکل فني يا بدنه هستند. پس راه چاره چيست؟

همراه مکانيک با داشتن بيش از 70هزار تجربه کارشناسي خودرو موفق، با ارائه به‌روز‌ترين روش خريد خودرو در جهان در تلاش است تا افراد خودروهاي کارشناسي‌شده و با قيمت منصفانه خريداري کنند تا جلوي سواستفاده سودجويان تا جاي ممکن گرفته شود.

معمولا افراد براي رسيدن به خودروي دلخواهشان، بايد حداقل از 3 خودرو بازديد کنند تا بتوانند يکي از آن‌ها را براي خريد انتخاب کنند. حال فرض کنيد بخواهيد هر سه اين خودروها را کارشناسي کنيد، چه هزينه زيادي به شما تحميل مي‌شود؟!

با استفاده از طرح « خريد سفارشي همراه مکانيک » تمام فرآيند خريد خودرو شما توسط يک مشاور باتجربه انجام مي‌شود و علاوه بر خريد خودرو کارشناسي شده، ضمانت پرداخت خسارت نيز به شما تقديم مي‌شود. ضمنا در اين طرح تنها هزينه خدمات خودروي خريداري شده خود را پرداخت مي‌کنيد.

همانطور که در تصوير بالا مي‌بينيد، آقاي زريني توانستند فقط با انجام 2 بازديد، يک سراتو سايپا آپشنال کارشناسي شده را در 3 روز آن هم با ضمانت‌نامه خريداري کنند. ايشان هيچ زماني را صرف گشتن دنبال خودروي مورد نظر خود نکرده و همه کارها را به مشاورشان يعني آقاي رازدان سپردند. ميزان رضايت ايشان نيز طبق نظرسنجي پس از انجام خريد خودرو از خود ايشان پرسيده شده است.

اگر مي‌خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد اين طرح کسب کنيد، همين الان وارد اين صفحه شويد و درخواست خود را ثبت کنيد تا مشاور همراه مکانيک با شما تماس بگيرد و توضيحات تکميلي را خدمت شما ارائه کند.

 

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره