logo
برگزیده
ورزشی

پیش بازی پرسپولیس-الدحیل؛ رامین رضاییان علیه پرسپولیس

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیش بازی پرسپولیس-الدحیل؛ رامین رضاییان علیه پرسپولیس

آخرين خبر/ آيا پرسپوليس مي‌تواند انتقام شکست دور رفت مقابل الدحيل را از حريف قطري‌اش بگيرد؟
به گزارش فوتبالي، دو برد متوالي پرسپوليس در آسيا، يحيي و هواداران اين تيم را اميدوار کرده که پاسخ اين سوال مثبت باشد به خصوص آنکه پيروزي در اين ديدار باعث خواهد شد شانس پرسپوليس براي صعود از گروهش به عنوان تيم اول، تا حد زيادي افزايش پيدا کند.
چهره ويژه: بدون شک رامين رضاييان. بازيکن سابق پرسپوليس و خريد جديد الدحيل، فردا شب بايد مقابل تيم سابقش قرار بگيرد. پرسپوليسي‌ها قطعا به صورت ويژه حواسشان به اين بازيکن خواهند بود. کمال کاميابي‌نيا هم که ابراز اميدواري کرده هم تيمي سابقش، فردا نتواند عملکرد خوبي جلوي پرسپوليس داشته باشد.
بازگشت مصدومان سرشناس: اگر چه الدحيل به احتمال زياد مهدي بن‌عطيه را در بازي فردا شب در اختيار ندارد(او در بازي قبلي تيمش اخراج شد اما باشگاه الدحيل به AFC نامه زده که محروميت اين بازيکن بخشيده شود چرا که اخراج او به خاطر اشتباه داوري بوده است) اما ادميلسون و کريم بوضيف دو بازيکن کليدي الدحيل که دو ديدار قبلي برابر الشارجه را از دست دادند به شرايط بازي رسيده‌اند و مي‌توانند در ديدار برابر پرسپوليس به ميدان بروند.
نتيجه بازي قبلي: پرسپوليس با پنالتي بشار رسن، التعاون را براي دومين بار شکست داد و الدحيل در يک بازي ديدني با نتيجه 2-4 از شارجه شکست خورد.
نتيجه بازي رفت: الدحيل با 2 گل پرسپوليس را شکست داد.

وضعيت در جدول: پرسپوليس با 7 امتياز در صدر گروه C قرار دارد و الدحيل 6 امتيازي تيم سوم جدول است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره