برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشخص شدن ترکیب تیم ملی ۴ نفره دارت ایران برای حضور در مسابقات مجازی جهان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مشخص شدن ترکیب تیم ملی ۴ نفره دارت ایران برای حضور در مسابقات مجازی جهان

آخرين خبر/ با برگزاري مسابقات انتخابي، ترکيب تيم ملي چهارنفره دارت آقايان و بانوان کشورمان براي حضور در رقابتهاي قهرماني جهان که بصورت مجازي برگزار مي شود مشخص شد.
به گزارش آخرين خبر و به نقل از روابط عمومي فدراسيون انجمنهاي ورزشي، بهمين منظور رقابتهاي دارت انتخابي تيم ملي براي انتخاب نفرات برتر با حضور ۱۸ بازيکن در بخش آقايان و ۱۶ دارتر در بخش بانوان و به مدت ۳ روز(۲۷ تا ۲۹ شهريور) بصورت آنلاين و مجازي برگزار شد.
در بخش بانوان "زهرا رجبي" قهرمان ايران در سال ۹۸ و دارنده نشان طلاي مسابقات اوپن جهاني شيراز در سال ۲۰۱۹ از خراسان جنوبي به عنوان نخست دست يافت، "مهشاد عوض زاده" دارنده مدال طلاي دوبل مسابقات جهاني ۲۰۱۷ کوبه ژاپن از سمنان در جايگاه دوم ايستاد، "مهناز نوروزي" از خوزستان و "بنت الزهرا گريواني" از خراسان شمالي به ترتيب در رديف سوم و چهارم قرار گرفتند.
اما در بخش آقايان علي عزيزي از خوزستان به عنوان قهرماني رسيد، جواد بيات دارنده مدال طلاي مسابقات اوپن جهاني شيراز در سال ۲۰۱۹ از خراسان رضوي دوم شد و رامين ناصري نايب قهرمان ليگ برتر در سال ۹۸ از اردبيل و حسين اعرابي قهرمان کشور در سال ۹۸ از اصفهان به ترتيب در جايگاه سوم و چهارم ايستادند.
بدين ترتيب زهرا رجبي ، مهشاد عوض زاده، علي عزيزي و جواد بيات به عنوان دو نفر برتر هر دو بخش بانوان و آقايان به عنوان‌ اعضاي تيم ملي ۴ نفره دارت مجازي ايران در رقابتهاي مجازي جهان که از ۶ مهر تا ۱۱ آبان ۹۹ برگزار مي شود برگزيده شدند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره