logo

بهترین پست برای کیلیان ام‌باپه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بهترین پست برای کیلیان ام‌باپه

ورزش 3/ توماس توخل سرمربي آلماني پاري‌سن‌ژرمن از کيليان امباپه مجيد ويژه اي انجام داد.
پاري‌سن‌ژرمن بعد از پيروزي سخف و دشوار خود در ديدار قبلي برابر متس، امروز از سري مسابقات هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ يک فرانسه به مصاف نيس رفت و در نهايت موفق شد با سه گل حريف خود را شکست دهد تا دومين پيروزي متوالي تيم توماس توخل کسب شده باشد.
سرمربي آلماني پاري‌سن‌ژرمن اين روزها شرايط سختي را پشت سر مي گذارد چرا که بسياري از بازيکنان تيمش به دلايل مختلف از جمله مصدوميت و محروميت غايب هستند. از طرفي حضور کيليان امباپه در ديدار امروز نيز در هاله‌اي از ابهام قرار داشت اما او بعد از پس از شکست دادن ويروس کرونا امروز در ترکيب PSG قرار گرفت و يکي از گل‌هاي تيمش را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
توماس توخل بعد از پيروزي تيمش مقابل نيس درباره کيليان امباپه گفت: " از نظر من بهترين موقعيت براي او است که نزديک نيمار بازي کند. البته اگر نيمار را نداشته باشيم بايد به دنبال يک موقعيت جديد برويم. در حقيقت من خيلي دوست دارم که کيليان امباپه به عنوان مهاجم دوم به ميدان برود.
ما در ابتدا کار را با سيستم 2-4-4 آغاز کرديم اما با مصدوميت ادريسه گيه به 3-3-4 تغيير سيستم داديم. با اين حال چنين موضوعي فرقي در وضعيت کيليان نخواهد داشت. مائورو دوست دارد در داخل محوطه جريمه باشد و کيليان خواهان حضور در جناح چپ است. "
توخل درباره آنخل دي ماريا نيز گفت: " کاري که آنخل براي ما انجام داده اصلا آسان نيست چرا که او تنها يک جلسه تمرين کرده اما در سه بازي متوالي به ميدان رفته است."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره