برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

همه بودند جز مهدی رحمتی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ شهر خودرو ايران سرانجام توانست مقابل قهرمان فوتبال آسيا نخستين امتياز خود را در مرحله گروهي به دست آورد تا دست خالي دوحه قطر را ترک نکند.
پس از جنجال‌هاي فراوان درباره برگزاري يا عدم برگزاري ديدار امشب شهر خودرو و الهلال به دليل شيوع گسترده ويروس کرونا، سرانجام اين مسابقه برگزار شد و الهلالي‌ها با ليستي 14 نفره مقابل نماينده ايران صف‌آرايي کردند؛ ليستي که در آن نام ستارگاني چون جووينکو، گوميس، العابد و ... به دليل کرونا به چشم نمي‌آمد. شاگردان مهدي رحمتي از ضعف فني حريف توانستند بهره ببرند و نمايش نسبتا خوبي را به اجرا در آورند و در نهايت نخستين امتياز تاريخ خود در ليگ قهرمانان آسيا را به دست آوردند.
رحمتي به مانند دو گذشته بازهم ترجيح داد تا به سنگربانان جوان شهر خودرو ميدان بدهد و خود نيز به دليل مصدوميت صرفا در قامت سرمربي به کار خود ادامه دهد؛ اما مشکل اينجاست که نام مهدي رحمتي در ليست شهر خودرو به عنوان بازيکن رد شده و وي نمي‌تواند به عنوان سرمربي روي نيمکت تيمش بنشيند و با توجه به قوانيني که پس از شيوع کرونا وضع شده، بايد بازيکنان ذخيره روي سکوها حضور پيدا کنند تا رحمتي اين‌چنين بازيکنان تيمش را از فاصله زياد هدايت کند.
روي نيمکت شهر خودرو اما همه دستياران رحمتي از جمله محمد نوازي، علي سامره، اشکان نامداري، علي اصغر قربانعلي پور، حسين بادامکي حضور داشتند و دستورات سرمربي جوان شهر خودرو را از نزديک به بازيکنان تيم منتقل مي‌کردند؛ شکار عکاس AFC از نيمکت شهر خودرو نيز جالب توجه است، تيمي که يک بازي ديگر در آسيا مقابل پاختاکور دارد و سپس دوحه را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره