logo

لو رفتن رابطه عاشقانه رونالدو

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
لو رفتن رابطه عاشقانه رونالدو

آخرين خبر/ کريستيانو رونالدو يکي از بهترين بازيکنان دنيا و پرطرفدارترين انسان زنده در اينستاگرام است و به همين خاطر خيلي ها دوست دارند بدانند که در زندگي شخصي او چه مي گذرد. ستاره پرتغالي چند سالي است که با جورجينا رودريگز اسپانيايي - آرژانتيني رابطه عاشقانه دارد اما قبل از آن رابطه هاي ديگري داشت و روز يکشنبه به يکي از اتفاقات در زندگي شخصي رونالدو قبل از رابطه اش با جورجينا در يک ويژه برنامه در تلويزيون اسپانيا اشاره شد.
به گزارش فوتبالي، در برنامه "ويوا لا ويدا" در تلويزيون اسپانيا، مجري برنامه با "آدريانو سيلوا" خبرنگار پرتغالي تماس گرفت و اين خبرنگار به مسائلي در مورد زندگي شخصي رونالدو در زمان آشنا شدنش با جورجينا اشاره کرد. آدريانو در اين گفتگو اعلام کرد که کريستيانو رونالدو قبل از آشنايي با جورجينا با يکي از مجريان شبکه اسپانيايي تلکنيکو رابطه داشته است. وي اظهار داشت:"زماني که رونالدو تازه با جورجينا آشنا شده بود، با يکي از خبرنگاران شبکه تلکنيکو هم در ارتباط بود: آليسون اکمن که يکي از پنج شرکت کننده برنامه "با آنها صحبت کنيد" بوده است. "
البته آدريانو سيلوا گفت که رابطه رونالدو با اين خبرنگار آمريکايي جدي نشده است و در اين باره گفت:" آليسون رابطه را زياد جدي نگرفت و در نهايت از هم جدا شدند."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره