برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی در لیگ تنیس روی میز در هر شرایطی برایم مقرون به صرفه است

منبع
مهر
بروزرسانی
بازی در لیگ تنیس روی میز در هر شرایطی برایم مقرون به صرفه است

مهر/ ملي‌پوش تنيس روي ميز کشورمان با تاکيد بر اينکه از امسال موظف به گذراندن دوره سربازي است، در مورد فعاليت باشگاهي‌اش و حضور همزمان در ليگ ايران و اتريش در اين شرايط توضيح داد.

امين احمديان در مورد شرايطش براي ليگ ۹۹ تنيس روي ميز، چگونگي فعاليت در اين رقابت ها و ادامه همکاري با تيم باشگاهي‌اش در ليگ اتريش توضيح داد.
وي که سال گذشته در ترکيب تيم پتروشيمي حضور داشت، گفت: زمان سربازي ام رسيده و به همين دليل امسال به عنوان بازيکن سرباز در ترکيب تيم رعد پدافند حضور خواهم داشت. اين حضور تا سال آينده ادامه دارد تا دوره دو ساله سربازي‌ام اينگونه سپري شوم.
ملي پوش ۱۹ ساله تنيس روي ميز که طي دو سال گذشته به عنوان لژيونر در ليگ اتريش حضور داشت، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته در ليگ اتريش براي تيم «بادم» بازي کردم. امسال هم در ترکيب اين تيم خواهم بود. البته به خاطر کرونا و تاخيري که در صدور ويزاها ايجاد شده نتوانستم از ابتداي اين مسابقات در کنار ديگر هم تيمي هايم باشد. ليگ اتريش تقريبا از دو هفته پيش آغاز شده اما براي نيم فصل دوم رقابت ها که حدود سه ماه ديگر آغاز مي شود، به ترکيب تيمم اضافه مي شوم.
وي در مورد اينکه «اين مسئله و ملحق شدن با تاخير به ليگ اتريش برايش دردسرساز نمي شود؟» تاکيد کرد: قرارداد همکاري ام براي بازي در ليگ اتريش ساليانه نيست. من بابت هر بازي از تيمم دريافتي خواهم داشت. بنابراين مشکلي نيست که از نيم فصل دوم در ترکيب قرار بگيرم. فکر مي کنم در کل امسال بتوانم ۸ بازي براي تيم بادم انجام دهم.
احمديان در مورد وضعيت مالي‌اش به لحاظ ميزان دريافتي از فعاليت باشگاهي‌اش گفت: حضورم در تيم رعد پدافند براي گذراندن دوره سربازي است و به همين دليل قرارداد مالي با اين تيم ندارم اما در ليگ اتريش از تيم بادم، بازي به بازي دريافتي خواهم داشت. اينکه امسال رقم پرداختي به من چقدر است هنوز مشخص نشده است. سال پيش اما بابت هر بازي ۵۰۰ يورو گرفتم.
پينگ پنگ باز کشورمان يادآور شد: با توجه به افزايش نرخ يورو بازي در ليگ هاي اروپايي خيلي با صرفه تر است. حتي اگر امسال رقم دريافتي‌ام نسبت به سال گذشته افزايشي هم نداشته باشد بازهم برايم مقرون به صرفه است. قرارداد سال گذشته من با پتروشيمي به مبلغ ۸۰ ميليون تومان بود اما درآمدم از بازي در اتريش بيشتر بود به خصوص که به جز مبلغ مصوب براي هر بازي، در صورت برد رقمي هم به عنوان پاداش دريافت مي کردم.
وي در مورد چگونگي هماهنگي براي حضور همزمان در ليگ ايران  و اتريش تاکيد کرد: مدام بايد در رفت و آمد باشم. چون براي بازي در ليگ اتريش قرارداد ساليانه منعقد نکردم، براي هر بازي به اين کشور سفر مي کنم و بر مي گردم. ساير مواقع هم در تمرين و بازي با تيم رعد پدافند را در برنامه خواهم داشت. روالي که هميشه داشته ام.
احمديان که در ترکيب تيم ملي تنيس روي ميز براي مسابقات قهرماني جهان و انتخابي المپيک حضور ندارد، در پايان گفت: اميدوارم با وجود بحران کرونا و تاثيرات منفي که ايجاد کرده، هم تيمي هايم بتوانند در اين دو رويداد نتيجه بگيرند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره