برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعتراض پرسپولیس به بخشش بن عطیه

منبع
فارس
بروزرسانی
اعتراض پرسپولیس به بخشش بن عطیه

فارس/ باشگاه پرسپوليس پس از بخشش مدافع مراکشي الدحيل، به AFC اعتراض کرد.
در حالي که مهدي بن عطيه مدافع مراکشي تيم فوتبال الدحيل قطر در بازي با الشارجه امارات از زمين اخراج شده بود، اما لحظاتي قبل کنفدراسيون فوتبال آسيا در اقدامي عجيب اين بازيکن را بخشيد و در بيانيه‌اي اعلام کرد که طبق نتيجه بازرسي کميته انضباطي و اخلاق AFC بن عطيه از تعليق در هر ديداري آزاد بوده و مي‌تواند مقابل پرسپوليس بازي کند، ضمن اين که جريمه‌اي هم براي وي در نظر گرفته نمي‌شود.
بخشش بن عطيه درست حدود سه ساعت قبل از بازي الدحيل و پرسپوليس اعتراضات مسؤولان باشگاه ايراني را به دنبال داشت. بر همين اساس عليرضا اشرف در گفتگو با خبرنگار ورزشي فارس اظهار داشت: اين کار واقعا شائبه برانگيز و عجيب و غريب است. هيچ جاي دنيا 2 ساعت مانده به بازي بازيکني که در چنين تورنمنتي محروم است را نمي‌بخشند.
سرپرست روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: بلافاصله از طريق ارتباط‌هايي که در AFC داشتيم دست به کار شديم و به بخشش محروميت بن عطيه اعتراض کرديم. بر همين اساس مراتب ناراحتي و اعتراض خود را به گوش مديران AFC رسانديم زيرا واقعا تصميم عجيب و غريبي اتخاذ شده است. نامه اعتراض رسمي خود را هم براي AFC ارسال مي کنيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره