برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نصیرزاده: همه چیز آماده برگزاری لیگ بیستم کشتی است

منبع
فارس
بروزرسانی
نصیرزاده: همه چیز آماده برگزاری لیگ بیستم کشتی است

فارس/ رييس سازمان ليگ کشتي گفت: سعي کرديم تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي را به بهترين شکل اجرا کنيم.
به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، عبدالمهدي نصيرزاده در گفت‌وگو با روابط عمومي سازمان ليگ کشتي درباره برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي آغاز بيستمين دوره ليگ‌برتر کشتي، جام يادگار امام(ره) اظهار داشت: سازمان ليگ و فدراسيون کشتي با تمام قوا به دنبال برگزاري باشکوه ليگ بيستم است. از چند روز قبل مذاکراتي را براي برگزاري مسابقات در سالن 12 هزار نفري آزادي انجام داديم که امروز به نتيجه رسيد و اگر مشکلي خاصي پيش نيايد، رقابت‌هاي دور رفت را در همين سالن برگزار خواهيم کرد. براي ما سلامتي ورزشکاران در اولويت اول قرار دارد و به همين خاطر سعي کرديم از سالن بزرگتري استفاده کنيم و به همين خاطر از سالن 12 هزار نفري آزادي بهره خواهيم برد.
وي با اشاره به لزوم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي از سوي باشگاه‌ها عنوان کرد: کشتي گيران و مربيان تنها در صورتي مي‌توانند آي‌دي کارت خود را دريافت کنند که نتيجه منفي تست کروناي خود را ارائه کنند. ما سعي کرديم تمامي پروتکل‌ها را به بهترين شکل اجرا کنيم. همچنين مبادي ورودي سالن به دستگاه‌هاي ضدعفوني تجهيز خواهد شد.
رييس سازمان ليگ کشتي ادامه داد: با هماهنگي‌هاي انجام شده، مسابقات به صورت زنده از شبکه سه و شبکه ورزش سيما پخش خواهد شد تا علاقه‌مندان به کشتي بتوانند مسابقات را دنبال کنند. قطعا با توجه به نزديکي مسابقات جهاني، ليگ امسال مي‌تواند نقش زيادي در انتخاب ملي‌پوشان داشته باشد. همين موضوع باعث خواهد شد که يکي از جذاب‌ترين ليگ‌ها را شاهد باشيم.
نصيرزاده در پايان گفت: از روز 7 مهرماه که وزن کشي گروه الف ليگ‌برتر کشتي فرنگي برگزار مي‌شود، ليگ بيستم رسما استارت مي‌خورد. البته از 5 مهرماه خانه کشتي شهيد ابراهيم هادي پذيراي کشتي‌گيراني خواهد بود که تست منفي کروناي خود ارائه مي‌کنند و وارد قرنطينه خواهند شد. 9 مهرماه هم که وزن کشي مسابقات کشتي آزاد انجام مي‌شود و 10 مهر نيز مسابقات گروه الف آغاز مي‌شود.  


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره