برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رامین رضاییان: به‌خاطر هواداران سکوت کردم

منبع
ايلنا
بروزرسانی
رامین رضاییان: به‌خاطر هواداران سکوت کردم

ايلنا/ بازيکن ايراني الدحيل در مورد تقابل با تيم سابقش در ديدار شب گذشته مطالب جالبي عنوان کرد.
رامين رضاييان، مدافع ايراني تيم الدحيل ديشب در ترکيب اين تيم مقابل تيم سابقش پرسپوليس به ميدان رفت و عملکرد خوبي هم در اين ديدار از خودش به نمايش گذاشت. تقابل رامين با پرسپوليس که خاطرات تلخ و شيرين زيادي با آن دارد از نکات جذاب بازي روز گذشته بود.

رضاييان با انتشار متني در صفحه شخصي خودش نسبت به تقابل با تيم سابق واکنش نشان داد و صحبت‌هاي جالبي با هواداران پرسپوليس درميان گذاشت:
نيازي نيست بگم تقابل با تيمي که تو ايران محبوبم است چقد سخت بود. نمي‌توانم ناراحتي‌ام را از باخت پرسپوليس را هم پنهان کنم ولي به عنوان بازيکن الدحيل بايد براي حريف احترام قائل مي‌شدم و بهترين بازي خودم را انجام مي‌دادم. خيلي خوشحالم که شرايط من را درک کرديد. هرچند برخي کامنت‌هاي منفي هم داشتم اما مسلماً کسي که در مکتب پرسپوليس بوده هيچ وقت نمي‌توان از او انتظار کم کاري داشت. پرسپوليس و فوتبال ايران به من تعصب و غيرت را تحت هر شرايطي ياد داده و  من نيز سعي کردم در کمال احترام به پرسپوليس بهترين عملکرد را براي تيم خودم داشته باشم. کساني که مرا مي‌شناسند مي‌دانند که شايد در جريان بازي کمي هم پرخاشگري داشته باشم اما عليرغم کارت زرد بي موردي و ناحقي که دريافت کردم هم سعي کردم هيچ واکنشي نداشته باشم تا دل هواداران عزيز پرسپوليس را آزرده کنم. در پايان تنها مي‌توانم براي تيم پرسپوليس هم آرزوي موفقيت کنم و اميدوارم در نيمه نهايي بار ديگر همديگر را ملاقات کنيم


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره