برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سوارز در یک قدمی اتلتیکو مادرید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سوارز در یک قدمی اتلتیکو مادرید

آخرين خبر/ سايت فوتبالي نوشت: پس از کش و قوس هاي بسيار، لوئيز سوارز در يک قدمي پيوستن به اتلتيکو مادريد قرار دارد و به نظر مي رسد که فصل آينده در ورزشگاه واندا متروپوليتانو توپ خواهد زد.
وکلاي سوارز جلسه اي را با جوزپ ماريا بارتومئو مدير بارسلونا برگزار کردند. در نهايت قرار شد که اتلتيکو براي خريد سوارز هيچ مبلغي در ابتدا نپردازد اما  با توجه به عملکرد وي، ممکن است که پاداش هايي پرداخته شود. اين مبلغ در بهترين حالت چيزي بين دو تا سه ميليون يورو خواهد بود.
اتلتيکو در نظر دارد که خريد سوارز را همزمان با اعلام جدايي قرضي موراتا و پيوستنش به اتلتيکو اعلام کند. در حقيقت مهاجم اسپانيايي به تورين سفر کرده و تست پزشکي را هم گشت سر گذاشته اما هنوز انتقالش به يووه با بند خريد، قطعي نشده است.
جوزپ ماريا بارتومئو مدير بارسلونا شخصا براي حل اين موضوع وارد عمل شد و جلسه اي را با وکلاي لوئيز سوارز برگزار کرد. مهاجم اروگوئه اي براي انتقال به اتلتيکو به توافق رسيده بود اما نتوانسته بود رضايت تيم کاتالان را براي فسخ قراردادش به دست بياورد.  اما با دخالت مدير بارسلونا اين مشکل حل شد. در ابتدا بارسا براي فروش سوارز 10 ميليون يورو از اتلتيکو خواسته بود اما حالا از موضع خود عقب نشيني کرده است. سوارز قيد دريافتي نيمي از دستمزدش در فصل آينده را زده است و بدين ترتيب راه جدايي به رويش باز شده است.
ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره