نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

افشاگری درباره مذاکره عجیب با استراماچونی

منبع
جام جم
بروزرسانی

جام جم/ يکي از انتقادات هميشگي هواداران استقلال به مديريت آن باشگاه اين است که چرا به صورت شفاف مسايل را بازگو نمي‌کنند؟

بعد از يک ماه بازي با نام آندره‌آ استراماچوني، اين باشگاه رسما اعلام کرد امکان همکاري با اين مربي وجود ندارد. در حالي که استقلال تلاش مي‌کرد اين موضوع را به قانون منع خارجي‌ها ربط دهد، استراماچوني فاش کرد اصلا به او پيشنهادي براي همکاري نداده بودند. مربي ايتاليايي حتي مديران استقلال را متهم به دروغگويي کرد.
در ادامه نوبت به پيشکسوتان استقلال رسيد که احمد سعادتمند را متهم به آن کردند با افکار عمومي بازي کرده، در حالي که مي‌دانست استراماچوني به تهران نخواهد آمد. حالا اما جام جم به اطلاعات تازه‌ترين در اين زمينه رسيده که نشان از تائيد همين اخبار مي‌دهد.
ظاهرا  باشگاه استقلال سه هفته پيش، نيمکت خود را به آلکس نوري مربي ايراني-آلماني پيشنهاد داده است. اين مربي هم بعد از دريافت پيشنهاد استقلال، چراغ سبز نشان داد و حتي به انتخاب دستيارانش پرداخت. او ابتدا به سراغ فريدون زندي رفت و از او خواست همراهي‌اش کند ولي مربي ايراني دينامودرسدن اعلام کرد ترجيحش اين است در فوتبال آلمان بماند. نوري همچنين کار حضور يک دستيار آلماني را که هميشه کنارش حضور دارد، در استقلال قطعي کرد.
در روزهاي اخير هم شايعات زيادي درباره توافق نهايي استقلال با اين نوري منتشر شده است. به همين خاطر انگار چنين اخباري صحت دارد و بايد گفت استقلال دو هفته پيش از اينکه به صورت رسمي حضور استراماچوني را منتفي اعلام کند، با الکس نوري به توافق رسيده بود! ظاهرا نام مربي ايتاليايي تنها دکور کار بوده و در پس پرده استقلال توافقات ديگري داشت. بي شک اين فريدون زندي يا الکس نوري  هستند که مي‌توانند در اين زمينه اطلاعات تازه‌تري در اختيار رسانه‌ها قرار دهند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره