برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ناراحتی دی ماریا از دعوت نشدن به تیم ملی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ناراحتی دی ماریا از دعوت نشدن به تیم ملی

ايسنا/ هافبک آرژانتيني پاري سن ژرمن از اين که در فهرست جديد تيم ملي کشورش قرار ندارد ناراحت است.
به نقل از EFE،  اسکالوني، سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين فهرست جديد تيمش را براي حضور در  انتخابي جام جهاني ۲۰۲۲ اعلام کرد و در اين فهرست نامي از آنخل دي ماريا به چشم نمي‌آيد.
دي ماريا از قرار نگرفتن در فهرست تيم ملي کشورش ناراحت است.
او گفت: هر بار که به تيم ملي دعوت مي‌شوم نهايت تلاش خود را به کار مي گيرم تا بهترين نمايش را داشته باشم. من هر وقت که در تيم باشگاهي خوب بوده‌ام بلافاصله به تيم ملي فکر کرده‌ام و همواره به بازي کردن در تيم ملي علاقه داشته‌ام هر چند که ۱۲ سال است که به طور مداوم دعوت مي‌شوم با اين حال هميشه حضور در تيم ملي روياي من بوده است.
دي ماريا ادامه داد: نمي‌دانم چه انقلابي صورت گرفته است. اگر سرمربي تيم به دنبال تغيير سبک تيم است پس نبايد مسي، آگوئرو و اوتامندي هم دعوت مي‌شدند. اگر آن‌ها باوجود سن و سالي که دارند دعوت مي‌شوند پس چرا بايد من دعوت نشوم. خوب نيست که با همه يک برخورد را نداشت.
دي ماريا در پايان گفت: من مثل گذشته در زمين مي دوم و تلاش مي کنم. باوجود آن که سن و سال من بالا رفته است اما مثل قبل آماده و سرحال هستم. من در هر بازي که براي پاري سن ژرمن به ميدان رفته‌ام نشان داده‌ام که مي‌توانم مانند نيمار و ام باپه تاثير گذار باشم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره