logo

هرگز تصور نمی‌کردم که روزی مقابل بارسلونا بازی کنم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
هرگز تصور نمی‌کردم که روزی مقابل بارسلونا بازی کنم

تسنيم/ مهاجم اروگوئه‌اي جديد تيم فوتبال اتلتيکومادريد در مراسم خداحافظي از تيم بارسلونا راجع به سال‌هاي حضورش در نوکمپ و دليل جدايي‌اش از کاتالان‌ها صحبت کرد.
 مراسم خداحافظي لوئيس سوارس امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا برگزار شد و او براي آخرين بار قبل از رفتن به اتلتيکومادريد روي چمن ورزشگاه خانگي کاتالان‌ها قدم گذاشت. سوارس که سال 2014 از ليورپول به بارسلونا پيوست، به عنوان بازيکن آزاد به اتلتيکومادريد ملحق شد که يکي از رقباي مستقيم بارسا است.
سوارس در نشست خبري مراسم خداحافظي‌اش با بارسايي‌ها، با چشماني گريان گفت: تشکر مي‌کنم. همه چيز خيلي ناگهاني شد چون من اصلاً خودم را براي اين مراسم آماده نکرده بودم. از بارسلونا به خاطر اعتمادي که سال 2014 به من نشان داد، با وجود اشتباهي که آن سال از من سر زده بود (گاز گرفتن جورجو کيه‌ليني در جام جهاني 2014)، بسيار تشکر مي‌کنم. پذيرش يک بازيکن در چنان شرايطي کار آساني نيست اما باشگاه بارسلونا از لحظه‌اي که من به اين تيم آمدم با من رفتاري خارق‌العاده داشت.
وي افزود: آمدن به بارسلونا براي من يک رؤيا بود چون فرصت بازي در بهترين تيم دنيا را پيدا کردم. بابت تمام کارهايي که در اين تيم انجام دادم احساس افتخار مي‌کنم، همين طور بابت دوستاني که اينجا پيدا کردم. سال‌هاي زيادي در اين تيم بودم که در آن لحظات شيريني را تجربه کردم. از هواداران بارسلونا، اعضاي کادر فني و تمام کساني که در اين تيم به من کمک کردند و اين فرصت را در اختيارم گذاشتند تا در کنار بهترين بازيکن تاريخ بازي کنم تشکر مي‌کنم. آنها هميشه بدانند که من هر جايي که باشم طرفدار‌شان هستم.
سوارس اظهار داشت: اعضاي باشگاه در لحظات تلخ حامي من بودند و هميشه به من اعتماد داشتند. افرادي خواهند بود که از شيوه جدايي يک بازيکن ناراحت مي‌شوند اما نبايد آن شش سالي که در بارسلونا بودم را پاک کنيم. شما هميشه لحظات تلخ را يادآوري مي‌کنيد اما با خاطرات مثبتي بارسلونا را ترک مي‌کنم.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا کومان باعث جدايي او از بارسلونا شد يا مديران باشگاه، گفت: هيچ کسي با داستان‌سازي‌هاي رسانه‌ها غريبه نيست. پيش از اين هم شايعات درباره بازيکناني که قرار است بارسلونا را ترک کنند وجود داشت و مربي در مورد آنها شفاف‌سازي کرد. بعد از آن ضروري بود که رابطه ما و باشگاه پايان خوبي داشته باشد.

مهاجم اروگوئه‌اي بارسلونا در پاسخ به اين سؤال که چه کسي را سبب جدايي‌اش از بارسلونا مي‌داند، عنوان کرد: بگذاريد هر کسي هر طور که مي‌خواهد کارش را پيش ببرد. من نمي‌خواهم هيچ کسي را راضي کنم. مي‌خواهم بارسلونا را به عنوان يک بازيکن بزرگ ترک کنم.
سوارس در پاسخ به سؤالي ديگر مبني بر اينکه دوست صميمي و هم‌تيمي‌اش ليونل مسي پس از مطلع شدن از قصد او براي رفتن به اتلتيکومادريد به او چه گفت، گفت: او احتمالاً بايد احساس عجيبي داشته باشد. اول به خاطر اينکه من دارم از بارسلونا مي‌روم و دوم به اين دليل که من به يک رقيب مستقيم ملحق مي‌شوم. قبل از اين هم با پيراهن تيم‌هاي ملي اروگوئه و آرژانتين مقابل هم بازي کرده‌ و هيچ مشکلي هم با هم نداشته‌ايم. پس الان هم فکر نمي‌کنم که قرار گرفتن مقابل يکديگر براي ما مشکلي به وجود آورد. لئو مي‌داند که من چه فکر مي‌کنم و من هم طرز تفکر او را مي‌شناسم. ما بزرگتر از آن هستيم که بخواهيم يکديگر را نصحيت کنيم.
مهاجم سابق ليورپول درباره اينکه آيا هرگز تصور مي‌کرد که روزي مقابل بارسلونا بازي کند خاطرنشان کرد: خير، هنوز جدايي از بارسلونا را هضم نکرده‌ام. قرار گرفتن مقابل هم‌تيمي‌ها و دوستان سابق بازي‌هاي خاصي را خواهد ساخت اما هر کدام از ما تلاش مي‌کنيم که بهترين بازي‌هاي خود را براي تيم‌هاي‌مان انجام دهيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره