برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کومان: باشگاه سوارز را بیرون کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کومان: باشگاه سوارز را بیرون کرد

ورزش 3/ سرمربي بارسلونا امروز در نشست خبري خود در مورد دليل جدايي لوئيس سوارز و ناراحتي شديد مسي از اين بابت صحبت کرد.
بارسلونا فردا در زمين ويارئال کار خود را در لاليگا شروع خواهد کرد. دو بازي ابتدايي بارسا در لاليگا به سبب درگيري اين تيم در ليگ قهرمانان و ديرتر شروع شدن تمرينات پيش فصل به تعويق افتاده و شاگردان رونالد کومان فردا در نوکمپ ميزباني از ويارئال را عهده دار هستند.
بارسايي متفاوت با بازيکناني جديد را شاهد خواهيم بود و بايد ديد شرايط براي آبي اناري ها چگونه خواهد بود.
رونالد کومان سرمربي بارسا در نشست خبري اين بازي گفت:« برابر حريفي قرار مي گيريم که زودتر از ما کارش را شروع کرده و در لاليگا دو بازي انجام داده ولي ما هم آماده ايم. در هفته هاي اخير خوب تمرين کرده ايم و تيمي قدرتمند فردا وارد ميدان خواهد شد.»
کومان در مورد مجموعه بازيکناني که در اختيار دارد گفت:« دوست دارم در مورد بازيکناني حرف بزنم که در اختيارم هستند و نه کساني که جدا شدند. هنوز دو هفته براي کامل تر کردن تيم زمان داريم ولي بايد روي موجودي هاي مان تمرکز کنيم. براي شروع لاليگا آماده ايم و بايد هر چه زودتر در شرايط بازي قرار بگيريم. بازي برابر ويارئال دشوار است و خيلي زود بايد دو بازي ديگر هم برگزار کنيم.»
ليونل مسي:« طبيعي است که مسي به خاطر جدايي هم تيمي و دوستش لوئيس سوارز ناراحت باشد. اين جزئي از فوتبال است ولي مهمتر اين است که مسي در تمرينات و بازي ها چگونه بوده است. مسي الگويي از لحاظ تعهد به باشگاه است. او ديروز خيلي ناراحت بود ولي سپس شرايطش بهتر شد.

جدايي سوارز:« به نظر مي رسد که من آدم بد داستان هستم اما اينطور نيست. از روز اول براي سوارز به عنوان يک فوتباليست و يک انسان احترام قائل بودم. اودر تمرينات و با تمام تعهد در کنار ما بود. به سوارز گفته بودم که به سختي بتواند در ترکيب اصلي قرار بگيرد ولي اگر بماند، برايم با ديگران فرقي نخواهد داشت. جدايي سوارز تصميم باشگاه بود نه من. حتي قبل از اينکه من بيايم تصميم گرفته شده بود. باشگاه قصد بازسازي تيم را براي فصل جاري داشت و اينکه بازيکنان جوان فرصت حضور در ترکيب ثابت را پيدا کنند. در نهايت او به اتلتيکو رفت و برايش بهترين ها را مي خواهم.»
لائوتارو و ديپاي:« هيچ چيز مشخص نيست و فقط در مورد بازيکناني که در اختيار دارم صحبت مي کنم. باشگاه مثل هر سال، براي تقويت تيم بازيکناني را مدنظر دارد.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره