برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استقلال بهترین تیم ایران است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلال بهترین تیم ایران است

ورزش 3/ کارشناس فوتبال ايران اعتقاد دارد نامجومطلق به خوبي توانسته تمرکز را در استقلال افزايش دهد و آنها شانس بيشتري نسبت به حريف براي صعود از بازي امشب برخوردار هستند.
هومن افاضلي با اشاره به وضعيت استقلال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا گفت: استقلال از نظر من از لحاظ مهره و کيفيت بازيکنان بهترين تيم ايراني است ولي اتفاقاتي در اين باشگاه در چند وقت اخير رخ داده که روي بعد فني اين تيم سايه انداخته و تمرکز را از آنها گرفته است. مشکلات داخلي که در نهايت منجر به از دست رفتن جام حذفي و تغيير سرمربي تيم شد به استقلال ضربه زد و در عملکرد اين تيم خلل ايجاد کرد.
وي در ادامه با اشاره به موقعيت اين تيم براي صعود از مرحله گروهي گفت: مسابقات ليگ قهرمانان آسيا چند خوبي براي استقلال داشت. اول اينکه اين تيم در يک محيط ايزوله در قطر به دور از ايران و حواشي آن اردو زد و از طرفي به خاطر سخت گيري‌هاي شيوع ويروس کرونا نفرات تيم اجازه خروج از هتل را هم نداشتند و همين شرايط آرامش و تمرکز را تا حد زيادي به تيم برگرداند. از سوي ديگر انصراف الوحده از رقابت‌ها باعث شد وقفه‌اي براي استقلال پيش بيايد و از آن به نحو احسن براي آماده سازي و ريکاوري خود استفاده کند و اين هم يک اتفاق خوب براي آبي‌ها بود.
کارشناس فوتبال ادامه داد: يک آفرين هم بايد به مجيد نامجو مطلق گفت که تيم را به خوبي به شرايط ايده‌آل رساند. نامجو مطلق روحيه آرامي دارد و با تجربه‌اي که در طول اين سالها با مربيگري در ليگ يک و دستياري چند مربي به دست آورده توانست نيازهاي استقلال را برطرف کند و شرايط موفقيت را براي تيم به خوبي فراهم کند.
افاضلي در مورد تقابل آبي‌ها با پاختاکور هم گفت: پاختاکور به لحاظ ساختار و شکل بازي نسبت به تيم‌هاي عربي متفاوت است و از لحاظ شرايط فيزيکي و بازي سرعتي و برنامه‌هاي تاکتيکي شرايط خاص خودش را دارد و تيم‌ قدرتمندي است که استقلال بايد حواسش را جمع کند و مراقب باشد تا غافلگير نشود. به نظرم استقلال با آرامشي که دارد و با برنامه ريزي درست مي‌تواند نتيجه بگيرد و به دور بعد صعود کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره