برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

موراتا همان بازیکنی بود که دنبالش می‌گشتیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
موراتا همان بازیکنی بود که دنبالش می‌گشتیم

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال يوونتوس مي‌گويد با وجود ناکامي در گرفتن گزينه‌هايي مانند لوئيس سوارس و ادين ژکو، از جذب مهاجم سابق اتلتيکومادريد براي تقويت خط حمله تيمش راضي است.
 آندره‌آ پيرلو سرمربي تيم فوتبال يوونتوس در نشست خبري پيش از بازي فردا شب (يکشنبه) شاگردانش مقابل رم در هفته دوم سري A ايتاليا، تأکيد کرد که ماجراي انتقال نافرجام لوئيس سوارس به يوونتوس و حواشي پيرامون آن (تقلب مهاجم اروگوئه‌اي در آزمون زبان ايتاليايي براي گرفتن تابعيت اين کشور) ذره‌اي او و تيمش را تحت تأثير قرار نداده است. يوونتوس پس از منتفي شدن خريد سوارس و ژکو به سراغ آلوارو موارتا رفت و مهاجم اسپانيايي سابقش را پس از 4 فصل دوباره به تورين برگرداند. پيرلو اما مي‌گويد که موراتا از همان اول جزو اولويت‌هاي او براي تقويت خط حمله بوده است.
پيرلو گفت: ما منتظر يک مهاجم بوديم و الان او اينجاست. من موراتا را خيلي خوب مي‌شناسم، چون اين شانس را داشتم که در کنار او بازي کنم. او يکي از اولويت‌هاي ما در بازار نقل‌وانتقالات بود. از نظر فني و تاکتيکي، موراتا همان بازيکني است که ما دنبالش بوديم. لوکا پلگريني هم (به صورت قرضي) راهي جنوا شد تا در آنجا زمان بيشتري براي بازي کردن پيدا کند. دي‌شيليو هم مانند هفته پيش آماده است تا به تيم ما کمک کند.
سرمربي يوونتوس در ادامه فاش کرد خبر قرار گرفتن نام سامي خديرا هافبک آلماني تيم در فهرست بازيکن مازاد او صحت دارد. پيرلو ادامه داد: ما با سامي صحبت کرديم تا متوجه شود که بهترين گزينه هم براي ما و هم براي خودش اين است که در تيمي ديگر دوران بازي‌اش را ادامه دهد.
پيرلو در هفته نخست سري A که اولين بازي رسمي او به‌عنوان سرمربي بود، شاهد پيروزي 3 بر صفر شاگردانش بود، اما آزمون فردا شب مردان او به مراتب سخت‌تر خواهد بود به خصوص که در خانه حريف برگزار مي‌شود.
هافبک سابق بيانکونري درباره وضعيت تيمش براي اين بازي تصريح کرد: ما هفته کاري خوبي داشتيم که مي‌توانم بگويم حتي بهتر از هفته قبل بوده است. بر ميزان تمرينات‌مان اضافه کرديم، اما بازيکنان به آن واکنشي مثبت نشان دادند. مابقي اتفاقاتي که در اين مدت رخ داد کوچک‌ترين تأثيري روي ما نداشتند. ديبالا هم به تمرينات برگشته است و ما عصر روز بازي تصميم خواهيم گرفت که او را در ترکيب قرار دهيم يا اجازه دهيم که همچنان تمرين کند.

يوونتوس فردا شب (يکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران ميهمان رم خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره