نماد آخرین خبر

تیم بانوان ملوان دوباره راه‌اندازی می‌شود

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
تیم بانوان ملوان دوباره راه‌اندازی می‌شود

خبر ورزشي/ پژمان نوري، مدير‌عامل باشگاه ملوان يک تصميم جالب گرفته است؛ او مي‌خواهد دوباره تيم بانوان ملوان را راه‌اندازي کند.
سکو‌هاي استاديوم تختي انزلي هنگام ديدار‌هاي خانگي تيم بانوان بيشتر از بازي‌هاي آقايان پر مي‌شد؛ حضور مادربزرگ‌ها و نوه‌ها روي سکو‌ها آن هم در روز‌هاي جمعه که تيم بانوان را تشويق مي‌کردند، خالق تصاوير جالبي بود، اما حيف که با تصميم باشگاه اين تيم خوب به بهانه مشکلات مالي منحل! و تکرار خاطرات خوب براي بانوان انزلي متوقف شد.
اما هنوز هم جاي خوشحالي وجود دارد. پژمان نوري، مدير‌عامل باشگاه ملوان يک تصميم جالب گرفته است؛ او مي‌خواهد دوباره تيم بانوان ملوان را راه‌اندازي کند. او در اين‌باره مي‌گويد: «نمي‌خواهم به حواشي بپردازم و به آن‌ها پاسخ بدهم، اما به هواداران باشگاه ملوان تضمين مي‌دهم تيم بانوان ما قطعاً در ليگ برتر حضور خواهد داشت و تلاش مي‌کنيم مانند سال گذشته شرايط آبرومندانه‌اي براي اين تيم فراهم کنيم. قطعاً علاقه‌مندان به فوتبال تصاوير مربوط به هواداران تيم بانوان ملوان را ديده‌اند. بيشترين هوادار را در بين تيم‌هاي فوتبال بانوان داريم و شور و هيجان هواداران ما در استاديوم انزلي بي‌نظير است. مگر مي‌شود فوتبالي باشيم و اين پتانسيل را ناديده بگيريم؟ هواداران ارزشمند‌ترين سرمايه باشگاه ملوان هستند و دليل بقاي اين باشگاه قطعاً حضور و حمايت هميشگي آنهاست.»
در ادامه حرف‌هاي مدير‌عامل جديد باشگاه ملوان را در مورد تيم بانوان باشگاه مي‌خوانيم: «متأسفانه ملوان يک باشگاه بدهکار است. فصل گذشته بخشي از بدهي فصول گذشته را پرداخت کرديم و در زمان امانتداري خود بدهکاري به جا نگذاشتيم. چند روز پيش بدهي پاشنکو که مربوط به چند فصل پيش بود را پرداخت کرديم. براي اينکه ملوان به شرايط ايده‌آل برسد، بايد چند فصل اين سختي‌ها را تحمل کنيم، به همين دليل نمي‌توانيم پا به پاي تيم‌هاي مدعي ليگ برتر بانوان هزينه کنيم. اين تيم‌ها معمولاً به صورت اختصاصي روي تيم بانوان تمرکز مي‌کنند، اما باشگاه ملوان به جز تيم بزرگسالان آقايان در هفت رده سني پايه نيز تيم‌داري مي‌کند که با توجه به وضعيت اقتصادي باشگاه شرايط بسيار سخت است، اما از آنجايي که سياستگذاري باشگاه سازندگي و بازگشت به اصالت ملوان است، ما بايد اين مسير را ادامه دهيم. مي‌خواهم به هواداران قول بدهم تا روزي که بنده در خدمت آن‌ها بوده و اجازه تصميم‌گيري داشته باشم، ملوان در فوتبال بانوان تيم‌داري خواهد کرد.» بدون شک اين يکي از بهترين تصميماتي است که از سوي باشگاه ملوان گرفته شده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد