برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آذری: پاتوسی چاق نیست!

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آذری: پاتوسی چاق نیست!

ايرنا/ مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اضافه وزن «آياندا پاتوسي» بازيکن اهل آفريقاي جنوبي گفت: اين بازيکن اکنون به وزن ايده‌آل رسيده و نگراني بابت پاتوسي نداريم و امسال قرار است پاتوسي جديد را ببينيم.
«سعيد آذري» درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتي باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتي که در پرونده «محمد بلبلي» افتاده بود، کميته تعيين وضعيت فدراسيون فوتبال اين باشگاه را از ۲ پنجره نقل و انتقالاتي محروم کرد. بعد از آن درخواست اعاده دادرسي داديم که مورد قبول واقع شد.
وي اظهار داشت:به کميته تعيين وضعيت اعلام کرديم که زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتي، وارد فصل نقل و انتقالات شده بوديم و طبق قانون در اين شرايط نمي‌شد پنجره ما بسته باشد و بايد در پنجره بعدي نقل و انتقالاتي محروميت در نظر گرفته مي‌شد. کميته‌هاي تعيين وضعيت، استيناف و تدوين و مقررات وقتي درخواست ما را بررسي کردند متوجه شدند که اعتراض وارد است و پنجره فعلي قابل بسته شدن نيست.
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکيد کرد: الان پنجره باز شده و اگر نتوانيم دفاعيات خوب و نهايي را در پرونده بلبلي داشته باشيم قاعدتا در پنجره بعدي نقل و انتقالات محروميت ما اعمال مي شود. البته اين را بگويم که در اين پرونده فرصت دفاع را داريم و به طور قطع مستندات و دفاعيات خود را مطرح خواهيم کرد.
آذري درباره فعاليت فولاد در فصل نقل و انتقالات گفت: با چهار بازيکن توافق کرديم و سه بازيکن ديگر هم در فهرست هستند که تقريبا يکي از آنها کارش تمام شده است. منتظر هستيم تا «جواد نکونام» سرمربي تيم، ۲ بازيکن مد نظرش را اعلام کند تا با آنها وارد مذاکره شويم.
وي همچنين در خصوص شرايط بدني «آياندا پاتوسي» بازيکن اهل آفريقاي جنوبي که به نظر مي‌رسد اضافه وزن دارد، گفت: پاتوسي الان تقريبا به وزن ايده‌آل رسيده اما در زماني که در آفريقا بوده بيشتر با وزنه کار کرده حجم عضلات زياد شده. ما نگراني بابت پاتوسي نداريم و مي دانيم که امسال قرار است پاتوسي جديد را ببينيم.

مديرعامل باشگاه فولاد در واکنش به توافق با «اميد عاليشاه» نيز اظهار داشت: چنين موضوعي صحت ندارد. البته در فصل نقل و انتقالات گمانه‌زني زياد مي‌شود اما درباره فولاد فقط اخباري صحت دارد که از طريق رسانه‌هاي رسمي باشگاه منتشر شود.
آذري در پايان درباره اينکه آيا «اميرحسين باقرپور» بازيکنان جوان فولاد به پرسپوليس پيوسته گفت: اين موضوع نيز صحت ندارد. البته اگر پيشنهادي باشد آن را بررسي مي‌کنيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره