برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گلایه دشتی از نامجو مطلق

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
گلایه دشتی از نامجو مطلق

آخرين خبر/ بازيکن سابق استقلال از سرمربي اين تيم گلايه کرده است.
به گزارش فوتبالي، علي دشتي به محض پايان بازيهاي استقلال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، به تهران برگشت تا تيم جديدش را انتخاب کند.
دشتي در شرايطي همراه استقلال راهي قطر شد که قرار نبود آبي‌ها را در ادامه مرحله گروهي ليگ قهرمانان همراهي کند منتهي بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال باعث شد تا نامجومطلق از دشتي بخواهد که همراه استقلال به قطر برود.
دشتي درباره اين موضوع به ايران‌ورزشي گفته است: قبل از اينکه با تيم به قطر بروم جدايي‌ام از استقلال قطعي شده بود. براي همين فقط تيم را همراهي کردم تا مشکل بازيکن نداشته باشند که انگار سفرم با استقلال به قطر چندان هم با اهميت نبود چون استفاده آنچناني از من نشد. اين جدايي هم به سود من است و هم باشگاه استقلال چون وقتي بازيکني را نمي‌خواهند بي‌جهت ليست پر مي‌شود.
دشتي به اين نکته هم اشاره کرده که امکان نداشت شرايط او در استقلال تغيير کند: براي من بازيکن بهترين انتخاب و تصميم اين است که بازي کنم و جايي بروم که عزتم حفظ شود. من دوست ندارم بازيکني نيمکت‌نشين باشم و قطعاً مي‌خواهم در فوتبال پيشرفت کنم. با شرايطي که در استقلال وجود داشت راه پيشرفت بسته بود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره