برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پاس گل طلایی و امضای صعود پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاس گل طلایی و امضای صعود پرسپولیس

ورزش 3/ وينگر پرسپوليس لحظاتي بعد از ورودش به زمين با ارسال طلايي خود اميد صعود را در تيم شکل داد.
کمتر هواداري انتظار داشت نسخه صعود پرسپوليس با امضا و ارسال اميد عاليشاه همراه شود. وينگر باتجربه سرخپوشان که لحظاتي بعد از ورود به زمين، بازوبند کاپيتاني را نيز از آن خود کرده بود، عليرغم اينکه نيمکت نشيني باعث شده بود در لحظات ابتدايي حضور در زمين کمي سردرگم ظاهر شود اما تاثير خود را در نهايت روي ارسال طلايي‌اش به جا گذاشت.
"اميد صعود با بازيکني که انتظار نمي‌رفت"؛ شايد اين بتواند بهترين توصيف از حرکت ديدني اميد عاليشاه باشد. يحيي که با تعويض همزمان خود در دقيقه 84 و حضور سه بازيکن جديد ناگهان ورق را به سود سرخپوشان تغيير داده بود، با دادن آزادي عمل لازم به اميد عاليشاه، باعث شد او در مدت کوتاه حضورش در زمين به دنبال نمايش توانايي‌هايش در سمت چپ دفاعي حريف باشد. در نهايت نيز پرسپوليس که از دو کرنر قبلي خود برابر حريف به نتيجه‌اي دست نيافته بود، با ارسال کرنر سوم در اين بازي از سمت چپ و با ارسال عاليشاه و ضربه سر تماشايي آل کثير بالاتر از بغداد بونجاح به خواسته خود دست يافت و جواز صعود به مرحله بعدي را به دست آورد.
عاليشاه که همانند چند ديدار قبلي فرصت کمي براي خودنمايي به دست آورده بود، با اين پاس گل ارزش‌هاي خود را به نمايش گذاشت و بايد ديد در ديدارهاي آتي و با توجه به اعتمادبنفسي که بار ديگر به دست آورده، قادر به اجراي اتفاقي بهتر خواهد بود يا خير.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره