برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شاهرخ بیانی: استقلال درگیر شخص پرستی شده و برخی درون تیم باند تشکیل دادند

منبع
فارس
بروزرسانی
شاهرخ بیانی: استقلال درگیر شخص پرستی شده و برخی درون تیم باند تشکیل دادند

فارس/ کاپيتان اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه استقلال درگير شخص پرستي شده و همين موضوع تيم را در سالها اخير دچار چالش کرده، از طرفي يک عده در تيم باند تشکيل دادند ولي کارايي ندارند.
شاهرخ بياني در خصوص شرايط اين روزهاي تيم استقلال اظهار داشت: متاسفانه شرايط به شکلي شده که ديگر حتي نمي شود حرف دل و راست را به مردم زد. تا حرف صادقانه مي زنيم يک عده هجوم مي آوردند و توهين مي کنند که چرا در مورد فلان مربي صحبت کردي!
وي افزود: استقلال تيمي است که 30 ميليون هوادار دارد، اين تيم آنقدر بزرگ است که منصور پورحيدري برايش از جيب خرج مي کرد اما متاسفانه يک عده با رفتارهاي عجيب و غريب تيم را به اين روز انداختند.
پيشکسوت استقلال تصريح کرد: تيم استقلال را آنقدر کوچک کردند که الان گزينه اي براي مربيگري اش ندارند.شما باور مي کنيد استقلال گزينه نداشته باشد؟ اگر الان بگويم قلعه نويي را بياوريد  يک عده دشمن او مي گويند چرا از قلعه نويي حمايت کردي.متاسفانه استقلال تکه و پاره شده و دست به دست مي چرخد.
بياني خاطرنشان کرد: استقلال درگير شخص پرستي و فضاي مجازي شده و يک عده هم در اين فضا شخصيت استقلال و استقلالي را پايين آورده اند.اين حرف دل من است. برخي فيلمها و اظهارنظرها در فضاي مجازي را مي بينم ناراحت مي شوم. کسي که بازيکن استقلال بوده چرا بايد در فضاي مجازي از خود فيلم منتشر کند و براي حريف کري بخواند؟ آيا اين کار درست است؟
وي افزود: وقتي ما سکوت مي کنيم يک عده مي گويند پيشکسوت استقلال ساکت است اما آنها که چنين ادعايي دارند بايد بدانند خودشان کاري کردند پيشکسوتان استقلال ساکت باشند و حرفي نزنند. وقتي من حرف حق بزنم و توهين بشنوم پس سکوت کنم بهتر است.پيروز قرباني حرف حق مي زند، به او توهين مي کنند، جواد زرينچه صحبت مي کند به او فحش مي دهند، آيا اين کارها درست است؟

پيشکسوت استقلال يادآور شد: جواد زرينچه با آن ابهت را با گريه راهي خانه کردند، کجاي مکتب استقلال چنين رفتاري را تائيد مي کند؟ آيا در تيم رقيب با بازيکنان بزرگشان از اين رفتارها مي کنند؟ يک بازيکن سابق استقلال هر روز در صفحه اينستاگرامش عليه اين و آن فيلم منتشر مي کند آيا اين درد استقلال را دوا مي کند؟
بياني ادامه داد: الان باشگاه استقلال فرصت را از دست داده و بايد فکري به حال سرمربي تيم کند. سرمربي که حل شد بايد به فکر پنجره بسته باشند که مشکل حل شود. اگر پول شفر را ندهند فردا ممکن است از اين تيم امتياز هم کسر شود. استقلال علاوه بر اينکه مشکلات متعددي دارد مشکل فني هم دارد که بايد همه اينها موشکافي شود.
وي تصريح کرد: روزبه چشمي از نظر من دفاع نيست و نبايد در اين پست بازي کند. او کند است، ضعف چرخش دارد، سرعت عمل لازم را ندارد و زياد خطا مي کند. بدون شک او نبايد در اين پست بازي کند و به درد هافبک دفاعي مي خورد. در دفاع راست جايگزيني براي غفوري نيست و هر بار او بازي نکرده استقلال به مشکل خورده است.
بازيکن سابق تيم ملي افزود: يکسري بازيکن هم در تيم هستند که باند تشکيل دادند، دعوا مي کنند، تيم به هم مي ريزند و هزار مشکل ديگر ايجاد مي کنند. کجاي زمان ما از اين اتفاقات مي افتاد؟ تا همين چند سال پيش اصلا چنين مشکلاتي نبود. مگر نکونام، تيموريان، مجيدي، رحمتي، منتظري، اکبرپور و ... در يک تيم نبودند؟ کجا از اين دعواها و درگيري ها مي ديديد؟
بياني تاکيد کرد: مديريت استقلال در اين مدت فرصت ها را از دست داده و رقيب هم از اين شرايط نهايت استفاده را برده است. يادم است تيم حريف رفت از يک تيم ديگر مربي آورد و الان استفاده اش را مي برد. چرا ما از اين کارها نکنيم؟ من نمي خواهم بگويم چه کسي مربي استقلال شود چون يک عده باز هم شروع به انتقاد مي کنند ول الان گزينه ايراني مناسبي براي استقلال نيست.
وي تاکيد کرد: امير قلعه نويي از همه گزينه هاي ايراني براي استقلال مناسب تر است چون تجربه دارد ولي آيا مي گذارند او به استقلال بيايد؟در اين بين فقط هوادار استقلال ضربه خورده که فقط ناکامي را تجربه کرده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره