برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیش‌بازی پرسپولیس-پاختاکور؛ به دنبال انتقام

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیش‌بازی پرسپولیس-پاختاکور؛ به دنبال انتقام

آخرين خبر/ انتقام. اين مهمترين هدف پرسپوليس در بازي فردا شب مقابل پاختاکور است.
به گزارش فوتبالي، يحيي و شاگردانش براي رسيدن به جمع 4 تيم برتر آسيا بايد از سد پاختاکور بگذرند. تيمي قدرتمند که در رقابتهاي اين فصل ليگ قهرمانان هم شهرخودرو را شکست داد هم استقلال را و پرسپوليس اميدوار است که بتواند انتقام اين دو تيم را از پاختاکور بگيرد.
قرمزها البته يک انگيزه ديگر هم براي بردن پاختاکور دارند چرا که در آخرين تقابلشان مقابل تيم ازبکستاني، به اين تيم باختند و دوست دارند شکست فصل گذشته به پاختاکور در مرحله گروهي را اين بار در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان جبران کنند.
فوتبال ماشيني: اين توصيف يحيي از حريف فردا شب تيمش است. او درباره پاختاکور گفته است: با تيمي بازي مي کنيم که يک روز بيشتر از پرسپوليس استراحت کرده و از نظر فيزيکي داراي شرايط خيلي خوبي است. پاختاکور فوتبال ماشيني انجام مي دهد و بازي راحتي نداريم. بايد انرژي بيشتري نسبت به ديدارهاي قبلي صرف کنيم تا پيروز شويم.
معماي سيامک: نعمتي در دقايق آخر بازي با السد از زمين اخراج شد منتهي پرسپوليس به اخراج او اعتراض کرده و اميدوار است همانطور که AFC محروميت بن‌عطيه را در آستانه بازي پرسپوليس و الدحيل بخشيد، نعمتي هم بخشيده شود و بتواند تيمش را جلوي پاختاکور همراهي کند.
نتيجه بازي قبلي: پرسپوليس با يک گل السد را شکست داد و پاختاکور با پيروزي مقابل استقلال به اين مرحله رسيد تا امکان برگزاري دربي در ليگ قهرمانان را از بين ببرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره