برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جهانبخش مقابل یونایتد در ترکیب اصلی است؟

منبع
فارس
بروزرسانی
جهانبخش مقابل یونایتد در ترکیب اصلی است؟

فارس/ گراهام پاتر در نشست خبري پيش از بازي مقابل منچستريونايتد در خصوص ترکيب اصلي خود مدعي شد که همه بازيکنان برايتون عالي هستند و مي‌خواهند در اين جدال حضور داشته باشند.
فرداشب در مرحله چهارم جام اتحاديه انگليس برايتون ميزبان منچستريونايتد است.
اين 2 تيم در روز شنبه (5 مهر ماه) به مصاف هم رفتند که در ثانيه‌هاي پاياني با کمک ويديوچک منچستريونايتد به برتري 3 بر 2 رسيد. 
عليرضا جهانبخش که از آمادگي خوبي نيز برخوردار است در اين بازي در دقيقه 75 وارد ميدان شد و با يک پاس گل و آماري خوب درخشان ظاهر شد. (آمار عليرضا جهانبخش مقابل منچستريونايتد در 15 دقيقه بازي را در اينجا بخوانيد)
گراهام پاتر در نشست خبري پيش از بازي مقابل منچستريونايتد در جام اتحاديه گفت:‌ فشردگي بازي‌ها بسيار زياد است و بازيکنانم عملکردي عالي داشتند. در بازي‌هاي قبل تمام بازيکنانم خوب کار کردند و بسياري از آنها مي‌خواهند مقابل منچستر بازي کنند.
وي ادامه داد: به نظرم ما از ترکيبي استفاده خواهيم کرد که در مرحله قبلي اتحاديه مقابل پرستون به ميدان رفتيم.

با توجه به صحبت‌هاي پاتر، جهانبخش مي‌تواند در ترکيب فردا شب برايتون مقابل منچستريونايتد قرار گيرد زيرا او در ترکيب اصلي بازي مقابل پرستون حضور داشت.
پاتر ادامه داد: ما مي‌دانيم اين بازي نسبت به بازي گذشته سخت‌تر خواهد بود زيرا در مقابل يکي از بهترين تيم‌هاي دنيا به ميدان مي‌رويم. مي‌دانيم که چالش بزرگي مقابل حريف قدرتمندان داريم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره