برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هزینه توسعه کمپ حجازی هم صرف بدهی‌ها شد!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
هزینه توسعه کمپ حجازی هم صرف بدهی‌ها شد!

آخرين خبر/ کمپ مرحوم ناصر حجازي بشي از دارايي هاي باشگاه استقلال که در اين سالها بهره برداري درستي از آن انجام نشده است.
 به گزارش فوتبالي، استقلال در اين چند سال همواره مشکل زمين تمرين داشته و هزينه زيادي براي پرداخت اجاره زمين چمن پرداخت کرده است.
کمپ حجازي که در برهه اي از آن زمين آن براي تمرين تيم استفاده مي شد بخشي از وعده مديراني بوده است که در استقلال بر سر کار آمده اند و ادعا کرده اند خيلي زود شرايط چمن و امکانات اين مجموعه را به حد مطلوب مي رسانند تا استقلال در ملک شخصي خودش تمرين کند و در هزينه هاي صرفه جويي شود.
احمد سعادتمند مديرعامل باشگاه استقلال چندي پيش اعلام کرد برنامه هاي زيادي براي توسعه اين مجموعه دارد اما فعلا اتفاقي رخ نداده است. سعادتمند شب گذشته در بخشي از صحبت هايش در مورد تسويه بدهي ها گفت و اعلام کرد:«از بليت‌فروشي، تبليغات محيطي و ترانسفر هم درآمدي نداريم. ما قائدي را ارزان نمي‌فروشيم و اگر ترانسفري داشته باشيم، هوادار مقابل ما قرار مي‌گيرد. ما اين درآمد را هم نداريم و تنها منبع درآمد ما اسپانسر است. مگر اسپانسر در اين شرايط اقتصادي، چقدر به يک تيم فوتبال کمک مي‌کند؟ ما راهکارهايي پيش‌بيني کرديم و در ماه‌هاي آينده به درآمدزايي پايدار مي‌رسيم. همان‌طور که املاک و دارايي‌هاي باشگاه را افزايش داديم و 63 ميليارد تومان پرداخت کرديم که بسياري از آنها بابت بدهي بود. اگر بدهي‌ها نبودند، حساب باشگاه استقلال 30 ميليارد تومان موجودي داشت و مي‌توانستيم بازيکنان خوبي بگيريم، هتل بسازيم يا کمپ مرحوم حجازي را ترميم و گسترده کنيم.»
با اين صحبت هاي سعادتمند به نظر مي رسد هواداران استقلال فعلا نبايد به تجهيز و بازسازي کمپ حجازي اميد داشته باشند چه برسد به نصب کاشي هواداري و ساخت هتل در اين مجموعه ورزشي!

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره