برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گزینه‌های یونایتد برای خط حمله

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گزینه‌های یونایتد برای خط حمله

ورزش 3/ بر اساس ادعاي اسکاي، منچستر يونايتد مذاکرات خود را براي جذب ادينسون کاواني آغاز کرده است.
منچستريونايتد فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس را خيلي اميدوار کننده آغاز نکرده است. آنها در اولين ديدار خود مقابل کريستال پالاس نتيجه را واگذار کردند و در دومين مسابقه خود هم با ارائه يک نمايش بحث برانگيز و با چاشني شانس از سد برايتون عبور کردند.
در واقع بسياري معتقد هستند که يکي از مهمترين نقاط ضعف تيم اوله گنار سولسشر مربوط به بخش تهاجمي است. شياطين سرخ در حال حاضر تنها آنتوني مارسيال را به‌عنوان مهاجم شماره 9 در اختيار دارند و به نظر مي رسد که قصد دارند هر طور که شده تا پايان نقل و انتقالات تابستاني براي تقويت اين بخش از تيم خود اقدام کنند.
طي هفته هاي گذشته از گزينه هاي زيادي براي تقويت خط حمله منچستر يونايتد نام برده شده است اما حالا خبرنگار معتبر اسکاي اسپورتس يعني جانلوکا دي مارتزيو مدعي شده که سران باشگاه انگليسي مذاکرات را با ادينسون کاواني، مهاجم سابق پاري سن ژرمن آغاز کرده اند. يونايتد به شدت شرايط جذب يک مهاجم را دنبال مي کند و مهاجم اروگوئه اي که بازيکني آزاد محسوب مي شود، گزينه ايده آل براي آنها خواهد بود.
دي مارتزيو همچنين ادعا مي کند که در صورت ناکامي يونايتد در جذب کاواني آنها به سراغ لوکا يوويچ از رئال مادريد خواهند رفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره