برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مردان سرنوشت ساز یحیی در پیکار امروز

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
مردان سرنوشت ساز یحیی در پیکار امروز

خبر ورزشي/ به پرسپوليس اميدواريم! به اينکه گل محمدي پختگي دارد و بازيکنانش هم نه تسليم او که باورمند به اويند! يحيي نه با حرف، نه در بازار مکاره سخن آوري که در تمرين، در هنگام مرور و اصولي که چه زود و چه خوب با آن‌ها کنار آمده اند، به استقبال نبردي مي‌روند که خود را پيشاپيش برنده آن نمي‌دانند!
راز يحيي و رمز پرسپوليس تازه که در حال پوست انداختن است، دو حرف بيش نيست:
نظمي که بايد به شدت رعايت شود ترتيبي که چند و چوند بازي هر يک از بازيکنان را، روشن و معلوم ميکند! سلاح برنده و تيغ تيز و دو لبه قرمز پوشان هيچ پيچيدگي ندارد!  
تاکتيک ساده، تکنيک قابل پياده شدن! هدف برنده بودن وسيله مهارت ابزار اصلي دوندگي آن هم با شدت لازم آن هم در همه نود دقيقه!  
پرسپوليس، با پيش بيني وارد دايره رزم بي امان خواهد شد ولي پيشگويي و پيش داوري نخواهد کرد! که پيش بيني بصيرت زاست و پيشگويي منجر ميشود به بيش گويي و خود بزرگ بيني!  
پرسپوليس اهرم‌هاي زور افزوني دارد: 

خونسردي! صبر! حوصله! سرعت در بازي با توپ! پيش دستي در اقدامات بدون توپ! همکاري گروهي و اصرار ورزيدن و حرکات بسيار و زياد تمرين شده!  
يحيي براي خوب بازي کردن و حتي براي خوبتر بازي کردن، هم اعتماد بنفس دارد هم اراده و عزم دارد و هم برنامه نقشه بازي!  
مردان قرمز پوش، مسابقه به مسابقه با هم جورتر با هم هماهنگ‌تر و با هم تيم‌تر نشان داده اند حريف شناسي هنر يحيي و مادر مربيان اوست! براي از کار انداختن دراگون چران و دورديف دو گل زن ماهر پاختاکور راهکاري هم وجود دارد که بايد خوب بکار بسته شود!  
امروز چه بسا که مرد انگشت نماي بازي از خط هافبک سر بزند يک نفر از ميان نورالهي، کميابي نيا و سرلک شايد هم هر سه نفر وظيفه گل زني هم بر عهده آل کثير مي‌تواند باشد هم اميري و بسار رسند!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره