برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بارسلونا بازیکنانی که کومان می‌خواست را جذب می‌کند؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بارسلونا بازیکنانی که کومان می‌خواست را جذب می‌کند؟

آخرين خبر/ رونالد کومان به دنبال شروع پروژه‌ي جديدش در بارسلوناست و در اين راستا مي‌خواهد بازيکناني را که به آن‌ها اعتقاد دارد به بارسا بياورد. او چندي پيش ليست خريد خود را به سران بارسا تحويل داده بود اما هنوز خبري از جذب آن‌ها نشده است.
به گزارش فوتبالي، بارسلونا پس از فصل ضعيفي که سپري کرد به دنبال تغيير و تحول است. به گفته‌ي مارکا، سرمربي بارسلونا حدود 20 روز پيش ليستي چهار نفره را به سران بارسلونا تحويل داده بود تا در مدت 4 هفته مانده به بسته شدن پنجره‌ي نقل و انتقالات تابستاني، کارِ خريد اين بازيکنان نهايي شود اما تاکنون هيچکدام از آن‌ها خريداري نشده و تنها يک هفته تا پايان نقل و انتقالات مانده است. سه نفر از بازيکناني که کومان مي‌خواهد هلندي هستند. اين 4 بازيکن عبارتند از : ممفيس دپاي، جورجينيو واينالدوم، استفان ده فري و اريک گارسيا.
ممفيس دپاي، جورجينيو وايندالدوم و اريک گارسيا در سال آخر قرارداد خود با باشگاه هايشان هستند و مذاکره براي جذب آن‌ها راحت تر است، اما هنوز سران بارسا نتوانسته‌اند آن‌ها را خريداري کنند و اقدامي رسمي براي به خدمت گرفتن آن‌ها انجام نداده‌اند و بايد ديد که تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چه تحرکاتي انجام خواهند داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره