logo

رسول‌پناه: تردیدی نداریم کارمان قانونی بوده است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رسول‌پناه: تردیدی نداریم کارمان قانونی بوده است

ورزش 3/ رسول پناه مي‌گويد که باشگاه پرسپوليس بر مبناي قانون رفتار کرده است.
يک روز پس از اين که کنفدراسيون فوتبال آسيا از باشگاه پرسپوليس در خصوص بازيکنان جديد خود توضيح خواست، مهدي رسول پناه در اين باره اظهار نظر کرده و گفته که حتي مهدي تاج نيز اين پرونده را تاييد کرده است.
* ترديدي در عملکرد خودمان نداريم
تمامي اقدامات باشگاه پرسپوليس، در جذب بازيکنان جديد، کاملا قانوني بوده و مدارک و مستندات ما در اين زمينه کامل است و کوچکترين ترديدي در عملکرد خودمان نداريم. تصميم‌هاي باشگاه، هميشه بر مبناي قانون و مقررات ابلاغي فيفا، کنفدراسيون و فدراسيون فوتبال ايران بوده است. حتي زماني‌که تيم پرسپوليس با تمام بازيکنان خود در قطر حاضر شده بود، هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود.
* مستندات را به تاج ارائه کرديم
همچنين در راي فيفا، زمان ابلاغ آن به صراحت و وضوح تمام وجود دارد و شرايط، تشريح شده است. باشگاه در فرصت قانوني، اقدامات خود را انجام داد، ما حتي پس از اعتراض بي‌اساس باشگاه النصر عربستان مدارک و مستندات خود را به نايب رييس محترم کنفدراسيون فوتبال آسيا، جناب آقاي تاج، ارائه داديم که از نظر ايشان تمامي اقدامات باشگاه کاملا در محدوده قوانين و مقررات بوده است.

* ما صددرصد در اين پرونده محق هستيم
متاسفانه اظهار نظر منصفانه و دقيق آقاي تاج به مذاق برخي در داخل و خارج از کشور خوش نيامده و با واکنش‌هاي تند و توهين آميز با آن برخورد کردند که در مورد افراد داخل کشور، واقعا تاسف بار است و حتما بايد پيگيري قضايي شود. ما معتقديم اين پرونده بايد با رفتار توام با احترام و ادب دنبال شود، زيرا صد درصد محق هستيم و انتظار صدور راي بي‌طرفانه و مبتني بر قانون و مقررات، به نفع پرسپوليس را از کنفدراسيون فوتبال آسيا داريم.
* پرسپوليس پرطرفدارترين تيم آسياست
مجدد تاکيد مي‌کنم حفظ حرمت‌ها و توجه به اصول و مقررات ورزشي و پيگيري مجدانه بر مبناي حقايق، بايد مدنظر باشد و پرسپوليس بي‌شک سرافراز از اين پرونده، خارج مي‌شود. پرسپوليس، پرطرفدارترين تيم قاره کهن با ميليون‌ها عاشق در ايران و سراسر دنياست که حضورشان در هر ميداني شورآفرين و هيجان بخش است. نامي است که هيچ‌کس نمي‌تواند ناديده‌اش بگيرد. ميليون‌ها هوادار در سراسر دنيا، چشم به راي عادلانه و منصفانه کنفدراسيون فوتبال آسيا، مبني بر حقانيت پرسپوليس دارند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد